Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 14:03Jo att springa distanser man inte är tränad för är alltid jobbigt oavsett distans.
Jo att springa distanser man inte är tränad för är alltid jobbigt oavsett distans.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 18:52Springer man tillräckligt fort är det jobbigt - oavsett distans. 🙂
Springer man tillräckligt fort är det jobbigt - oavsett distans. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 19:14Då är det jobbigt på ett roligt sätt :-d
Då är det jobbigt på ett roligt sätt :-d
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 18:01Själva grejen med LL är ju ändå folkfesten 🙂
Att LL däremot skulle vara mer jobbigt än något annat är nog mera en marknadsföringsgrej i kombination med att väldigt många som kanske egentligen inte är så bra förberedda ställer upp i tävlingen.
Själva grejen med LL är ju ändå folkfesten 🙂
Att LL däremot skulle vara mer jobbigt än något annat är nog mera en marknadsföringsgrej i kombination med att väldigt många som kanske egentligen inte är så bra förberedda ställer upp i tävlingen.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 07:25Det enda jag tycker är jobbigt med Lidingöloppet är att det inte går att springa där.
Folkfest är helt rätt ord. Löparfest är det inte.
GBG varvet är lika hemsk den, men på Lidingöloppets smala grusvägar blir det ännu värre.
Det behövs riskabel offroadkör
Det enda jag tycker är jobbigt med Lidingöloppet är att det inte går att springa där.
Folkfest är helt rätt ord. Löparfest är det inte.
GBG varvet är lika hemsk den, men på Lidingöloppets smala grusvägar blir det ännu värre.
Det behövs riskabel offroadkör
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 08:30Riskabel off roadkörning? Då kanske det blir liteterränglöpning i alla fall!? 😀
Riskabel off roadkörning? Då kanske det blir liteterränglöpning i alla fall!? 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 08:49Det jobbigaste med den här tävlingen är allt försnack innan. Loppet är helt inte värt den uppmärksamheten. 30 km parkväg - bahh.
Det jobbigaste med den här tävlingen är allt försnack innan. Loppet är helt inte värt den uppmärksamheten. 30 km parkväg - bahh.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:16Från fastlandet till start/mål tur å retur...det kallar jag en jobbig resa. Kutade loppet första gången på åttiotalet med nyplöjda leråkrar som underlag....har sedan kutat en gång till för bara ett par år sedan å då var spåret kanonfint....förutom alla de
Från fastlandet till start/mål tur å retur...det kallar jag en jobbig resa. Kutade loppet första gången på åttiotalet med nyplöjda leråkrar som underlag....har sedan kutat en gång till för bara ett par år sedan å då var spåret kanonfint....förutom alla de
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 09:28Äh, står man i rätt startgrupp går det bra at springa.
Det där med folkfest, man är väl där för att springa och få en bra tid och placering? 😉
Äh, står man i rätt startgrupp går det bra at springa.
Det där med folkfest, man är väl där för att springa och få en bra tid och placering? 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 07:50@Robert:
Lidingöloppet är en kuperad terrängtävling och man springer på väldigt fina motionsspår. Stockar finns inte...inte heller stubbar. Kanske någonting att snava på någon gång, men jag skulle vilja säga att det är väldigt fina och bra spår att sprin
@Robert:
Lidingöloppet är en kuperad terrängtävling och man springer på väldigt fina motionsspår. Stockar finns inte...inte heller stubbar. Kanske någonting att snava på någon gång, men jag skulle vilja säga att det är väldigt fina och bra spår att sprin