Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:12Lurigt att det finns en till Johan H som inte är jag, ganska ovanligt namn ändå.... (H)
Lurigt att det finns en till Johan H som inte är jag, ganska ovanligt namn ändå.... (H)
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:36För länge sen hette även jag Johan H, men bytte... (H)
Kom på att de mest seriösa borde få heta kvar sitt nick.
För länge sen hette även jag Johan H, men bytte... (H)
Kom på att de mest seriösa borde få heta kvar sitt nick.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:52Det går att använda avatar om man inte är färglös.
Det går att använda avatar om man inte är färglös.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 18:48Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar eftersom sannolikheten för nåt annat är lågt. Då antar jag att det är mina funktionskläder som har luktat också.
Lustigt med bakterietillväxt som börjar direkt i nytvättade kläder men
Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar eftersom sannolikheten för nåt annat är lågt. Då antar jag att det är mina funktionskläder som har luktat också.
Lustigt med bakterietillväxt som börjar direkt i nytvättade kläder men
Quote from ellen olsson on 1 December 2009, 19:25> Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar ...
Anna?
Edit: Hmmm... det fanns visst en sida till...
> Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar ...
Anna?
Edit: Hmmm... det fanns visst en sida till...
Quote from Catharina Brattlin on 1 December 2009, 19:31"Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar..."
Panelen?
"Ja du, Anna. Nu har panelen bestämt att det är dina kläder som luktar..."
Panelen?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:41Jaja...
Skitisamma! För mycket teorier och tyckande... Trodde jag ställde en ganska enkel fråga... 😉Så länge det inte är farligt eller ett symptom på nått otrevligt (mer än att själva symptomet då kan tyckas ganska otrevligt) så spelar det ju egentlige
Jaja...
Skitisamma! För mycket teorier och tyckande... Trodde jag ställde en ganska enkel fråga... 😉
Så länge det inte är farligt eller ett symptom på nått otrevligt (mer än att själva symptomet då kan tyckas ganska otrevligt) så spelar det ju egentlige
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 20:07Anna: Tycker att du har läst in det vi har skrivit alldeles rätt.
Surt sa räven. Nej, det är min svett sa löparen - okänd talang 2009.
Anna: Tycker att du har läst in det vi har skrivit alldeles rätt.
Surt sa räven. Nej, det är min svett sa löparen - okänd talang 2009.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 10:31Jag tror också mest på klädteorin. Har en funktionströja som börjar lukta vid ett träningspass trots att den är nytvättad. Behövs antagligen en 60 graderstvätt eller en sköljning i t.ex. ättikssprit som Sylvia föreslog. Mina andra tröjor som är nyare är d
Jag tror också mest på klädteorin. Har en funktionströja som börjar lukta vid ett träningspass trots att den är nytvättad. Behövs antagligen en 60 graderstvätt eller en sköljning i t.ex. ättikssprit som Sylvia föreslog. Mina andra tröjor som är nyare är d