Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:00Maria, ah jag såg ingen koppling mellan orden så jag bommade det roliga då. För mig var det bara två olika ord ur olika språk med olika bakgrund som båda råkade börja på "d". Sorry! 🙂
Maria, ah jag såg ingen koppling mellan orden så jag bommade det roliga då. För mig var det bara två olika ord ur olika språk med olika bakgrund som båda råkade börja på "d". Sorry! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:00Christer, ja jäklar det gör det, tack 🙂
Christer, ja jäklar det gör det, tack 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 1 December 2009, 14:05Roligt att det NÅN som tror på min teori! 😉
Som David påpekar gäller fenomenet "tömda glykogendepåer efter en natts fasta" väldigt, väldigt få, om ens några. Äter man normalt och tränar moderat så är det inga problem att träna på de depåer, som finns la
Roligt att det NÅN som tror på min teori! 😉
Som David påpekar gäller fenomenet "tömda glykogendepåer efter en natts fasta" väldigt, väldigt få, om ens några. Äter man normalt och tränar moderat så är det inga problem att träna på de depåer, som finns la
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:10Vid närmare eftertanke var det kanske inte så kul ändå, Annika, men just då - innan det blev långsökt 😀
Det kanske är min hjärna som är det roliga 😉EDIT: Och jag tog INTE illa upp!
Vid närmare eftertanke var det kanske inte så kul ändå, Annika, men just då - innan det blev långsökt 😀
Det kanske är min hjärna som är det roliga 😉
EDIT: Och jag tog INTE illa upp!
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:12Man kan vara alkis m taskig lever och lukta skunk också.
För min del så finns det kvar (efter intervallpass nära maxpuls) om jag eftersvettas efter dusch, och inte alls samma doft efter LSD som inte ger samma laktatkoncentration. Mitt har troligtvis med
Man kan vara alkis m taskig lever och lukta skunk också.
För min del så finns det kvar (efter intervallpass nära maxpuls) om jag eftersvettas efter dusch, och inte alls samma doft efter LSD som inte ger samma laktatkoncentration. Mitt har troligtvis med
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:13Maria, din hjärna är finurlig och fantasifull, det måste man vara för att komma på saker som du gör och så kommer jag och är torr och tyken, tur att du inte blev putt på mig! 🙂
Maria, din hjärna är finurlig och fantasifull, det måste man vara för att komma på saker som du gör och så kommer jag och är torr och tyken, tur att du inte blev putt på mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:20Jag gillar tykna torrisar, du skulle träffat min man, haha. Inga problem (H:)
Jag gillar tykna torrisar, du skulle träffat min man, haha. Inga problem (H:)
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:22Det påminner mig om när jag sprang genom en våtmark i somras med min nysvenska vän. Han frågade:
-vad är det som luktar?
-Det är dy, svarade jag.
-Är det jag?
Det påminner mig om när jag sprang genom en våtmark i somras med min nysvenska vän. Han frågade:
-vad är det som luktar?
-Det är dy, svarade jag.
-Är det jag?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:23hahaha
hahaha
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 14:51Anna Blom
Jag menar att det handlar om en smula uttorkning.
Nu har jag inte läst allt du och andra skrivit men med risk att jag missat nåt så prova att dricka ett stort glas vatten innan du sticker ut på mornen. Det gör jag och jag upplever att magen/k
Anna Blom
Jag menar att det handlar om en smula uttorkning.
Nu har jag inte läst allt du och andra skrivit men med risk att jag missat nåt så prova att dricka ett stort glas vatten innan du sticker ut på mornen. Det gör jag och jag upplever att magen/k