Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad är det som luktar?
You need to log in to create posts and topics.

Maria, ah jag såg ingen koppling mellan orden så jag bommade det roliga då. För mig var det bara två olika ord ur olika språk med olika bakgrund som båda råkade börja på "d". Sorry! 🙂

Christer, ja jäklar det gör det, tack 🙂

Roligt att det NÅN som tror på min teori! 😉

Som David påpekar gäller fenomenet "tömda glykogendepåer efter en natts fasta" väldigt, väldigt få, om ens några. Äter man normalt och tränar moderat så är det inga problem att träna på de depåer, som finns la

Vid närmare eftertanke var det kanske inte så kul ändå, Annika, men just då - innan det blev långsökt 😀
Det kanske är min hjärna som är det roliga 😉

EDIT: Och jag tog INTE illa upp!

Man kan vara alkis m taskig lever och lukta skunk också.

För min del så finns det kvar (efter intervallpass nära maxpuls) om jag eftersvettas efter dusch, och inte alls samma doft efter LSD som inte ger samma laktatkoncentration. Mitt har troligtvis med

Maria, din hjärna är finurlig och fantasifull, det måste man vara för att komma på saker som du gör och så kommer jag och är torr och tyken, tur att du inte blev putt på mig! 🙂

Jag gillar tykna torrisar, du skulle träffat min man, haha. Inga problem (H:)

Det påminner mig om när jag sprang genom en våtmark i somras med min nysvenska vän. Han frågade:

-vad är det som luktar?

-Det är dy, svarade jag.

-Är det jag?

hahaha

Anna Blom

Jag menar att det handlar om en smula uttorkning.

Nu har jag inte läst allt du och andra skrivit men med risk att jag missat nåt så prova att dricka ett stort glas vatten innan du sticker ut på mornen. Det gör jag och jag upplever att magen/k