Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 09:03Lars. Du gillar arenalöpning. Då stämmer det bättre. Massor av stöd från SFIF ( Svenska Friidrottsförbundet ).
Kristina. Helt rätt.
Lars. Du gillar arenalöpning. Då stämmer det bättre. Massor av stöd från SFIF ( Svenska Friidrottsförbundet ).
Kristina. Helt rätt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 13:21K-G: Jag ogillar arenalöpning. Däremot tycker jag terränglöpning och långlopp är roligt även i mästerskapssammanhang.
K-G: Jag ogillar arenalöpning. Däremot tycker jag terränglöpning och långlopp är roligt även i mästerskapssammanhang.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 14:09Skulle lagt till ett B.
Ber om ursäkt.
Skulle lagt till ett B.
Ber om ursäkt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 16:31EDIT: Svar till Hagnus Momann 2012-04-24 08:41
Fel. Snabbast tid vinner. Man kan vinna LL från t ex 10:e startgrupp.
Källa: Lidingöloppets kansli.
De sa också att skulle det hända att en löpare "bakifrån" går urstarkt får de förvarning via mellantidsta
EDIT: Svar till Hagnus Momann 2012-04-24 08:41
Fel. Snabbast tid vinner. Man kan vinna LL från t ex 10:e startgrupp.
Källa: Lidingöloppets kansli.
De sa också att skulle det hända att en löpare "bakifrån" går urstarkt får de förvarning via mellantidsta
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 19:19Oj, då måste jag blandat ihop det med något annat lopp. Kul att du la ner tid på att kolla. 😉
Och så tycker jag det är onödigt att mata Google, mitt namn ger jag bara till de inloggade. Så editera gärna.
Oj, då måste jag blandat ihop det med något annat lopp. Kul att du la ner tid på att kolla. 😉
Och så tycker jag det är onödigt att mata Google, mitt namn ger jag bara till de inloggade. Så editera gärna.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 20:10Magnus H: Rädd för storebror? Enklast är väl att hitta på ett smeknamn eller köra med initialer isf. Använder man sitt riktiga namn på ett forum får man nog räkna med att folk använder det för att rikta inlägg specifikt.
Magnus H: Rädd för storebror? Enklast är väl att hitta på ett smeknamn eller köra med initialer isf. Använder man sitt riktiga namn på ett forum får man nog räkna med att folk använder det för att rikta inlägg specifikt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 20:28Lr så adresserar man till t.ex. LS. Onödigt att mata Google som MH skrev 😉
Lr så adresserar man till t.ex. LS. Onödigt att mata Google som MH skrev 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 20:32Vad hittar man på en sådan sökning? Vilka lik kommer inflytande?
Vad hittar man på en sådan sökning? Vilka lik kommer inflytande?
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 20:44Men varför måste det vara så Leif, jag tror samtliga jag bett om att korta ner namnet har gjort det. Även de som annars inte håller med mig, vilket jag är extra tacksam för.
Detta är det enda forum jag använder mitt riktiga namn, just för att Google inte
Men varför måste det vara så Leif, jag tror samtliga jag bett om att korta ner namnet har gjort det. Även de som annars inte håller med mig, vilket jag är extra tacksam för.
Detta är det enda forum jag använder mitt riktiga namn, just för att Google inte
Quote from Funbeat user on 2 May 2012, 09:06Eftersom Lidingöloppet är en av friidrottsförbundet sanktionerad tävling får man väl anta att de använder sig av friidrottsförbundets regler.
Vinner gör den som är först över mållinjen.
Eftersom Lidingöloppet är en av friidrottsförbundet sanktionerad tävling får man väl anta att de använder sig av friidrottsförbundets regler.
Vinner gör den som är först över mållinjen.