Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:59...gå med och hamna i Hall of Fame för evigt. Ett tips är dock att undvika Sth maraton & andra storlopp med över 100 deltagare ;););)
...gå med och hamna i Hall of Fame för evigt. Ett tips är dock att undvika Sth maraton & andra storlopp med över 100 deltagare ;););)
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 16:23...eller att undivika att vara under 60 - det glesar ut rätt bra sen.
Jag blev etta i min åldersgrupp i Sthlm Triathlon förra året! (Min blygsamhet förbjuder mig att nämna hur många det var med)
...eller att undivika att vara under 60 - det glesar ut rätt bra sen.
Jag blev etta i min åldersgrupp i Sthlm Triathlon förra året! (Min blygsamhet förbjuder mig att nämna hur många det var med)
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:11Det är riktigt roligt att bli äldre och äldre. Jag längtar till 60+ !
Det är riktigt roligt att bli äldre och äldre. Jag längtar till 60+ !
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 07:07Jag blev etta i min åldersklass (k45) när jag sprang min första mara och första löptävling ever, som var Vällingby maraton. 🙂
Vi var jättemånga... 😉 (typ tre)
Jag blev etta i min åldersklass (k45) när jag sprang min första mara och första löptävling ever, som var Vällingby maraton. 🙂
Vi var jättemånga... 😉 (typ tre)
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:04Sådär. Då har jag hittat en tävling mitt i ingenstans till vilken det är en dam föranmäld i en helt annan åldersklass än jag tillhör. Nu ska jag bara packa tävlingslinnet oxå så jag inte gör om mitt misstag från förra helgen.
Förutsättningen för att jag
Sådär. Då har jag hittat en tävling mitt i ingenstans till vilken det är en dam föranmäld i en helt annan åldersklass än jag tillhör. Nu ska jag bara packa tävlingslinnet oxå så jag inte gör om mitt misstag från förra helgen.
Förutsättningen för att jag
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2012, 08:18Glöm inte skorna den här gången - moahahaha
Glöm inte skorna den här gången - moahahaha
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:21Ha ha. Tack för påminnelsen. Jag har packat både vff och speedcross (H). Borde kanske packa A4 oxå...
Ha ha. Tack för påminnelsen. Jag har packat både vff och speedcross (H). Borde kanske packa A4 oxå...
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:25Vill man aktivt leta efter tävlingar där det är glest i klasserna, kan jag rekommendera veteranfriidrott. I en del mindre populära grenar kan man nästan vinna SM-guld bara genom att ställa upp.
Vill man aktivt leta efter tävlingar där det är glest i klasserna, kan jag rekommendera veteranfriidrott. I en del mindre populära grenar kan man nästan vinna SM-guld bara genom att ställa upp.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:51Som veteran veteran veteran så måste jag tack och lov säga att vi ej så unga bryr oss väldigt lite om placeringar.
Vi deltager på ett socialt sätt, vilket vi ( de flesta håller med ) tycker är kanon.
Som veteran veteran veteran så måste jag tack och lov säga att vi ej så unga bryr oss väldigt lite om placeringar.
Vi deltager på ett socialt sätt, vilket vi ( de flesta håller med ) tycker är kanon.
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 09:10Nu sa K-G något tänkvärt. Tack för påminnelsen!
Nu sa K-G något tänkvärt. Tack för påminnelsen!