Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

...gå med och hamna i Hall of Fame för evigt. Ett tips är dock att undvika Sth maraton & andra storlopp med över 100 deltagare ;););)

...eller att undivika att vara under 60 - det glesar ut rätt bra sen.

Jag blev etta i min åldersgrupp i Sthlm Triathlon förra året! (Min blygsamhet förbjuder mig att nämna hur många det var med)

Det är riktigt roligt att bli äldre och äldre. Jag längtar till 60+ !

Jag blev etta i min åldersklass (k45) när jag sprang min första mara och första löptävling ever, som var Vällingby maraton. 🙂

Vi var jättemånga... 😉 (typ tre)

Sådär. Då har jag hittat en tävling mitt i ingenstans till vilken det är en dam föranmäld i en helt annan åldersklass än jag tillhör. Nu ska jag bara packa tävlingslinnet oxå så jag inte gör om mitt misstag från förra helgen.

Förutsättningen för att jag

Glöm inte skorna den här gången - moahahaha

Ha ha. Tack för påminnelsen. Jag har packat både vff och speedcross (H). Borde kanske packa A4 oxå...

Vill man aktivt leta efter tävlingar där det är glest i klasserna, kan jag rekommendera veteranfriidrott. I en del mindre populära grenar kan man nästan vinna SM-guld bara genom att ställa upp.

Som veteran veteran veteran så måste jag tack och lov säga att vi ej så unga bryr oss väldigt lite om placeringar.

Vi deltager på ett socialt sätt, vilket vi ( de flesta håller med ) tycker är kanon.

Nu sa K-G något tänkvärt. Tack för påminnelsen!