Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra där K-G! Man vet alltså att man blivit gammal när man inte längre bryr som om placeringarna? 🙂

Vet AM att du tycker detsamma.
Jag blev dock tveksam när jag läste om en fast rumpa eller vad det nu var.
Tycker du skall vara stolt över din kropp.
Så det så.
Hoppas du ej ställer upp i någon tävling typ - Bästa rumpa. 😉

HA HA! Den trådrubriken var ju smått ironisk och anspelade på min trötthet över dagens vurm för "fast rumpa på tre timmar" och "gå ner 50 kilo på två dagar".

Jag är så stolt över min kropp och anledningen till att jag ställer upp på tävling är att jag

@ CS, KS, KG, LB & AMR: Vi blir nog snart upphuvudjagade av en SVT-scout inför kommande säsong av "Mästarnas mästare". Blir nog kul 😉

Ha ha. Jag som trodde mina 15 minuter var över efter min halvsida i världsledande Norra Halland.

"Mackan". Helt rätt, eller snarare det borde så vara.
Detta att tävla anses ju numera väl ofta vara bättre än att deltaga.

Vi få som håller på upp i åren anser ju att det är det vi gör genom att deltaga.

PS. När jag var ännu yngre så tävlade jag. :-

Vem vet?

Kanske TV ordnar en "tävling" för knäppskallar.

Jag känner till en och annan i åldrarna 60-80 som är mycket angelägna att placera sig så bra som möjligt.

Jag tycker det vimlar av väldigt träningsfokuserade oldboys och oldgirls här på Bettan. Men "dom andra" kanske inte i så hög grad är här och minglar.... 🙂

I mästerskapstävlingar (DM, SM osv) tävlar jag inte bara mot de som står på startlinjen, utan mot alla män (i mitt fall) i min åldersklass i hela distriktet eller landet. Alla som vill får vara med.

Det ingår nämligen i tävlingen att - på tävlingsdagen -