Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 10:53Sitter precis och ska anmäla mig till Gävle halvmara, har sprungit förut och då i tävlingsklass utan att ha varit ansluten till någon klubb alls. Försökte hitta några skillnader i klasserna, men det enda jag kan se är en skillnad på 50:- i anmälningsavgif
Sitter precis och ska anmäla mig till Gävle halvmara, har sprungit förut och då i tävlingsklass utan att ha varit ansluten till någon klubb alls. Försökte hitta några skillnader i klasserna, men det enda jag kan se är en skillnad på 50:- i anmälningsavgif
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:19Var jag du skulle jag anmäla mig i tävlingsklass. Springer själv klubblös men knappast för att jag inte tävlar när det är tävling. Det är roligare att bli 3:a i tävlingsklass än komma först bland motionärerna.
Var jag du skulle jag anmäla mig i tävlingsklass. Springer själv klubblös men knappast för att jag inte tävlar när det är tävling. Det är roligare att bli 3:a i tävlingsklass än komma först bland motionärerna.
Quote from Jonny Persson on 23 April 2012, 11:22Men om Hemlingby LK följer reglerna kommer du att bli flyttad till motionsklass om du inte är klubbansluten.
Men om Hemlingby LK följer reglerna kommer du att bli flyttad till motionsklass om du inte är klubbansluten.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:26Ett fall för Björne!
Ett fall för Björne!
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:27När det är DM får man som klubblös vackert "vinna" motionsklassen. Klappa sig själv på axeln. Ta en kaffe och tänka att man ändå har alldeles för mycket grejer.
När det är DM får man som klubblös vackert "vinna" motionsklassen. Klappa sig själv på axeln. Ta en kaffe och tänka att man ändå har alldeles för mycket grejer.
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:40Eller så ansluter man sig till en klubb! Hittar man ingen lokal förening som passar så finns alltid Axa sports club - som är gratis (och befriad från den sociala gemenskapen man med lite tur hittar i en löparklubb).
Eller så ansluter man sig till en klubb! Hittar man ingen lokal förening som passar så finns alltid Axa sports club - som är gratis (och befriad från den sociala gemenskapen man med lite tur hittar i en löparklubb).
Quote from Jonny Persson on 23 April 2012, 11:41Eller så går man med i en klubb och stöttar därmed den rörelse som arrangerar många av de lopp som anordnas. 🙂
Eller så går man med i en klubb och stöttar därmed den rörelse som arrangerar många av de lopp som anordnas. 🙂
Quote from Marléne Lönnqvist on 23 April 2012, 11:42Hur kollar man upp och men klubb är medlem?
Hur kollar man upp och men klubb är medlem?
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 11:52Tack Robert R för tipset! 🙂 Finns en löparklubb här på orten, men som tyvärr inte verkar speciellt aktiv..
Har inte förr vetat att klubbarna måste vara anslutna så har flera ggr sprungit för kampsportsklubbar jag varit medlem i 😉
Tack Robert R för tipset! 🙂 Finns en löparklubb här på orten, men som tyvärr inte verkar speciellt aktiv..
Har inte förr vetat att klubbarna måste vara anslutna så har flera ggr sprungit för kampsportsklubbar jag varit medlem i 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2012, 12:05Förutom att stötta en ideell förening så är det i regel färre löpare i tävlingsklassen => Mindre trängsel => Bättre tid. (Förutsatt att man är tävlingsinriktad & jagar en tid;))
Förutom att stötta en ideell förening så är det i regel färre löpare i tävlingsklassen => Mindre trängsel => Bättre tid. (Förutsatt att man är tävlingsinriktad & jagar en tid;))