Quote from Guest on 5 September 2008, 20:22Ursäkta mig men... VAD är grejen med nummerlappsutdelning???
Jag fattar inte. Om de ändå skickar startbeviset - kan de inte lika gärna skicka nummerlappen direkt? Så slipper tusentals löpare flänga fram och tillbaka.
Är det något jag missat? Vad är syft
Ursäkta mig men... VAD är grejen med nummerlappsutdelning???
Jag fattar inte. Om de ändå skickar startbeviset - kan de inte lika gärna skicka nummerlappen direkt? Så slipper tusentals löpare flänga fram och tillbaka.
Är det något jag missat? Vad är syft
Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2008, 20:32Ja det är väl en kul grej bara. Lite försäljning och man får träffa andra löpare, känna på lite löpplagg osv. Kan vara så att en del som anmält sej inte kommer för att hämta lappen och då får ju arrangören lite humm om hur många det blir.
Ja det är väl en kul grej bara. Lite försäljning och man får träffa andra löpare, känna på lite löpplagg osv. Kan vara så att en del som anmält sej inte kommer för att hämta lappen och då får ju arrangören lite humm om hur många det blir.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 20:47Det är trevligt att träffa andra löpare, alla är ju där av samma skäl. Sen skulle det nog vara omöjligt att få sponsorer om man inte hade en nummerlappsutdelning där sponsorn fick synas. Det kanske är den krassa sanningen, men jag föredrar att tro att det
Det är trevligt att träffa andra löpare, alla är ju där av samma skäl. Sen skulle det nog vara omöjligt att få sponsorer om man inte hade en nummerlappsutdelning där sponsorn fick synas. Det kanske är den krassa sanningen, men jag föredrar att tro att det
Quote from Jan Lundquist on 5 September 2008, 21:11Jag fattar inte heller varför man ska gå och hämta ut sin nummerlapp när man ändå får ett kuvert hemskickat...
Jag fattar inte heller varför man ska gå och hämta ut sin nummerlapp när man ändå får ett kuvert hemskickat...
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:16Antagligen så finns det inte hur många chip som helst och eftersom dom änvändes på Tjejmilen i söndags så kan det nog vara lite svårt att samla in dom, hinna registera dom på rätt löpare i halvmaran och sedan skicka ut dom om dom ska hinna fram till folk!
Antagligen så finns det inte hur många chip som helst och eftersom dom änvändes på Tjejmilen i söndags så kan det nog vara lite svårt att samla in dom, hinna registera dom på rätt löpare i halvmaran och sedan skicka ut dom om dom ska hinna fram till folk!
Quote from Sissel Svanøe on 5 September 2008, 21:27Halvmaran? Finns det bara en halvmara i världen? Och är det de enda chipen i Sverige? Frågan som ställs är synnerligen befogad. Men som sades här ovan så är nog det troliga skälet att det i vanliga fall är tänkt som ett sponsorjippo. Men på större lopp so
Halvmaran? Finns det bara en halvmara i världen? Och är det de enda chipen i Sverige? Frågan som ställs är synnerligen befogad. Men som sades här ovan så är nog det troliga skälet att det i vanliga fall är tänkt som ett sponsorjippo. Men på större lopp so
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:33Förlåt min trångsynthet! Jag syftade på Stockholm Halvmarathon i mitt inlägg och då tror jag att det jag skrev är anledningen till att man inför detta lopp får hämta ut dom själv! Jag har inga belägg för det jag skriver utan det är en ren gissning.
Förlåt min trångsynthet! Jag syftade på Stockholm Halvmarathon i mitt inlägg och då tror jag att det jag skrev är anledningen till att man inför detta lopp får hämta ut dom själv! Jag har inga belägg för det jag skriver utan det är en ren gissning.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:34Det mesta i livet är ren gissning.
Det mesta i livet är ren gissning.
Quote from Sissel Svanøe on 5 September 2008, 21:38Det är väl bara på Vårruset jag fått min nummerlapp utskickad. På övriga tillställningar får man tyvärr hämta ut dem själva. Det trevliga med mindre lopp är att man kan göra det en halvtimme innan start, och köerna brukar vara minimala. Dessvärre kan man
Det är väl bara på Vårruset jag fått min nummerlapp utskickad. På övriga tillställningar får man tyvärr hämta ut dem själva. Det trevliga med mindre lopp är att man kan göra det en halvtimme innan start, och köerna brukar vara minimala. Dessvärre kan man
Quote from Sissel Svanøe on 5 September 2008, 21:39Och David, det tror du bara.
Och David, det tror du bara.