Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Slår in en öppen dörr men självklart är det i första hand marknadsskäl som gör nummerlappsutdelningarna, Stockholm Halvmarathon motiverar den dyra entrepengen, bra organisation och lagom många tävlande i respektive startled.
Men det måste väl ändå bli b

Ja, Anders! Det är förstås den smidigaste lösningen. (t+)

Vadå, det var ju nästan lika långt att gå vid Vansbrosimningen som vid Tjejsimmet! Fram och tillbaka, mötandes simmare i varierande grad av avkläddhet...

Om man tycker det är "jobbigt" att behöva gå sisådär 1km till nummerlappsutdelningen så kanske man ska träna lite mer...

😀 Jobbigt och jobbigt, det var ju simma man var där för!

Nej, Fredrik, jobbigt var det förstås inte - men det kändes som om det inte var så bra organiserat. Eller som om de ville visa upp Vansbro i alls sin glans.

Jag har i.o.f.s. bara simmat VS två gånger men såvitt jag kan bedöma så finns det inget bättre ställe för nummerlappsutdelningen.

Det är väl möjligt att det är så.

Här i västerås får man hämta ut nummerlappen till både vårruset och blodomloppet själv. Har nog för mig att jag fick hem nummerlappen från vårruset förut men inte i år eller så kanske jag minns helt fel, kanske var nån annan som hämta den åt mig då?!!
Run

Jag tycker det är kul att hämta nummerlapparna. Lite festligt sådär...man kommer i stämning inför loppet och träffar lite andra som också ska springa och är lika nervösa..på nåt sätt hör det till. Men visst: jag bor i Stockholm. Och visst: mitt liv är kan