Quote from ellen olsson on 8 September 2008, 19:26För de flesta lopp jag deltagit i utomlands så skickar de inte ut något startbevis alls. Det funkar utmärkt ändå.
För de flesta lopp jag deltagit i utomlands så skickar de inte ut något startbevis alls. Det funkar utmärkt ändå.
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2008, 20:35Jag förstår inte varför man inte skickar ut ett startintygsbevis som man tar med sig till startområdet och lämnar in i ett tält med lång kö för att få ett startbevis som man sen tar till ett annat tält med längre kö där man kan få ut nummerlappen...
Häro
Jag förstår inte varför man inte skickar ut ett startintygsbevis som man tar med sig till startområdet och lämnar in i ett tält med lång kö för att få ett startbevis som man sen tar till ett annat tält med längre kö där man kan få ut nummerlappen...
Häro
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 21:00Vansbro!
Vi parkerade bilen typ mitt i Vansbro (upplevde jag det som) och gick sedan typ till kommungränsen och en sporthall där nummerlappsutdelningen var, gick sedan tillbaka förbi parkeringen och diagonalt bort till kommungränsen åt andra hållet där
Vansbro!
Vi parkerade bilen typ mitt i Vansbro (upplevde jag det som) och gick sedan typ till kommungränsen och en sporthall där nummerlappsutdelningen var, gick sedan tillbaka förbi parkeringen och diagonalt bort till kommungränsen åt andra hållet där
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 21:02Jävla Gunde och Björn!
Jävla Gunde och Björn!
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2008, 21:09Ingmari: Jag antar att du simmade tjejsimmet. Då blir det sådär dumt. Vanå-vallen där dom har nummerlappar o sånt ligger i själva verket inte så långt från starten (av vansbrosimmet). (ung mittemellan start o mål faktiskt!)
Ingmari: Jag antar att du simmade tjejsimmet. Då blir det sådär dumt. Vanå-vallen där dom har nummerlappar o sånt ligger i själva verket inte så långt från starten (av vansbrosimmet). (ung mittemellan start o mål faktiskt!)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 21:28Ja, det är så klart orsaken, men osmidigt var det!
Ja, det är så klart orsaken, men osmidigt var det!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 21:37Märker nu att det låter som om jag är väldigt upprörd och tänker starta en hatkampanj mot Vansbrosimmet och Vansbro kommun och Tjejklassikern etc. men jag är inte alls särskilt upprörd. Glad som en lärka, in fact 🙂
Vi tyckte bara att det var en smula o
Märker nu att det låter som om jag är väldigt upprörd och tänker starta en hatkampanj mot Vansbrosimmet och Vansbro kommun och Tjejklassikern etc. men jag är inte alls särskilt upprörd. Glad som en lärka, in fact 🙂
Vi tyckte bara att det var en smula o
Quote from Elias Engqvist on 8 September 2008, 21:41Jag håller med dig! Dom borde ha nummerlapparna vid start av de olika distanserna men det är säkert av sponsor-tekniska skäl!
Jag håller med dig! Dom borde ha nummerlapparna vid start av de olika distanserna men det är säkert av sponsor-tekniska skäl!
Quote from Lotta Lindström on 8 September 2008, 23:00På Vårruset fick man välja. Det var en nummerlappsutdelning men om man inte gick dit fick man den hemskickad istället. Mycket bra. Kanske fungerar eftersom det inte är någon tidtagning.
På Vårruset fick man välja. Det var en nummerlappsutdelning men om man inte gick dit fick man den hemskickad istället. Mycket bra. Kanske fungerar eftersom det inte är någon tidtagning.
Quote from Camilla Höög on 9 September 2008, 09:06Ingmari, du får helt enkelt simma Vansbrosimningen nästa gång så slipper du det där springandet fram och tillbaks 🙂
Om man väljer att åka med Löpartåget eller Marathonexpressen så kan man få startkuvert med nummerlapp på tåget. Otroligt smidigt och man
Ingmari, du får helt enkelt simma Vansbrosimningen nästa gång så slipper du det där springandet fram och tillbaks 🙂
Om man väljer att åka med Löpartåget eller Marathonexpressen så kan man få startkuvert med nummerlapp på tåget. Otroligt smidigt och man