Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet ju inte ifall Astrid kommer på besök.
http://www.nanok.com/ast/

Det är lugnt David. Det är bara på film. Men för säkerhets skull ska jag ge järnet på loppet imorgon. Jag vill inte riskera att jorden går under innan jag gjort halvmilen på under 25 minuter.

David P har rätt i att det mesta i livet är gissning, men det mesta visar sig ofta vara ganska förutsägbart.

Jag tror också att det för många lopparrangörer är ett tillfälle till marknadsföringsintäkter. På de flesta lopp hämtar man ju ut nummerlappen på

Till midnattsloppet i gbg så var man tvungen att hämta ut sin tröja(med tryckt nummer på) på någon av stadiumbutikerna i gbg i förväg. Ska jag som bor 17 mil från Göteborg behöva åka ner en vecka i förväg för att hämta min tröja? :@ Nä, det blev inget mi

Du kunde väl springa ändå utan att stå i startfållorna.

Johan, nä sånt är inte skoj - jag menar, hur "välkommen" känner man sig att delta i ett lopp om man kommer från någon annan stad?!

Nä, samma dag tycker jag man gott kunde fått hämta dom (om man inte kunde det alltså).

"Ska jag som bor 17 mil från Göteborg behöva åka ner en vecka i förväg för att hämta min tröja?"
Den fanns bara tillgänglig från onsdagen innan. Men varför du inte kunde hämta den på din lokala Stadiumbutik är en gåta?

Att skicka nummerlapp är en stor lo

Johan - "Ska jag som bor 17 mil från Göteborg behöva åka ner en vecka i förväg för att hämta min tröja?"

Du kunde hämta ut tröjan senast kl17 samma dag som midnattsloppet var.

Det kostar mer att skicka ut startkuvert än att endast skicka ut startbevis.
De vill få in folk i mässan och tjäna pengar.
Sponsorerna blir glada när de får synas extra mycket.
Koll på hur många som startar/inte startar. De vet hur många som kommer bort p

"Då skulle det vara värt att betala lite extra (50 kr) för att få startkuvertet levererat innan."

Klart intressant. Det kostar ändå bensin, parkering och tid annars!