Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 20:24Talangen är sannolikt mycket MER avgörande för sprintresultat, men de flesta som finns på Funbeat ägnar sig själva åt, och är mest intresserade av, längre sträckor. Därför styrs snacket ditåt.
Talangen är sannolikt mycket MER avgörande för sprintresultat, men de flesta som finns på Funbeat ägnar sig själva åt, och är mest intresserade av, längre sträckor. Därför styrs snacket ditåt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 23:18Jag kan inte påstå ha visat någon strålande löpartalang som liten. När jag blev retad av andra barn på lekis och lågstadiet kallade de mig för "sölkorven". Mina lärare var förvånade när de hört att jag varit och åkt skidor i fjällen på sportlovet eftersom
Jag kan inte påstå ha visat någon strålande löpartalang som liten. När jag blev retad av andra barn på lekis och lågstadiet kallade de mig för "sölkorven". Mina lärare var förvånade när de hört att jag varit och åkt skidor i fjällen på sportlovet eftersom
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2011, 23:26Alex: Alla människor är inte lika! Du kan inte dra slutsatser om alla andra genom att studera dig själv!
Många, speciellt nybörjare inom idrott, förstår helt enkelt inte att de bara börjar bli trötta - de tror att de är totalt utmattade. Detta för att de
Alex: Alla människor är inte lika! Du kan inte dra slutsatser om alla andra genom att studera dig själv!
Många, speciellt nybörjare inom idrott, förstår helt enkelt inte att de bara börjar bli trötta - de tror att de är totalt utmattade. Detta för att de
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 23:29När jag tänker tillbaka dyker förresten en löprunda jag och min jämnåriga styvbror gjorde som 11-åringar upp i minnet. Han var/är duktig på fotboll och bäst i allt vi testade, från tennis till diskus. Det var liksom bara att acceptera rollen som mer andli
När jag tänker tillbaka dyker förresten en löprunda jag och min jämnåriga styvbror gjorde som 11-åringar upp i minnet. Han var/är duktig på fotboll och bäst i allt vi testade, från tennis till diskus. Det var liksom bara att acceptera rollen som mer andli
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 23:30Nej, det är sant naturligtvis Christer. Men ibland kanske det är så att de faktiskt också är väldigt trötta, bara att man som mer tränad inte inser hur man kan vara så trött för så lite.
Nej, det är sant naturligtvis Christer. Men ibland kanske det är så att de faktiskt också är väldigt trötta, bara att man som mer tränad inte inser hur man kan vara så trött för så lite.
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 23:37Inte direkt om löpning men en som funderat mycket runt detta är en tidigare bordtenniskung.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/matthew_syed/article7105379.ece
Inte direkt om löpning men en som funderat mycket runt detta är en tidigare bordtenniskung.
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/matthew_syed/article7105379.ece
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 18:42Det finns en massa talanger därute, det svåraste är att förstå eller upptäcka det själv tror jag.
Det finns en massa talanger därute, det svåraste är att förstå eller upptäcka det själv tror jag.
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 21:04Själv är jag, i motsats till många, övertygad om att jag har talang för löpning! Tycker jag har alla de rätta förutsättningarna. Men jag har aldrig gjort något av det, för jag är bara lat. I likhet med vad andra här berättat var jag ett stillsamt barn som
Själv är jag, i motsats till många, övertygad om att jag har talang för löpning! Tycker jag har alla de rätta förutsättningarna. Men jag har aldrig gjort något av det, för jag är bara lat. I likhet med vad andra här berättat var jag ett stillsamt barn som
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2011, 22:07Då är det nog en liten pusselbit i din talang som fattas!?
Då är det nog en liten pusselbit i din talang som fattas!?
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 22:16Själv är jag övertygad om att jag har en medfödd talang för hästpolo men är tyvärr född i fel land och har därför aldrig fått möjligheten att blomma ut i den sporten. Verkligen beklagligt för jag hade säkert varit ett välbetalt hästpoloproffs annars.
Själv är jag övertygad om att jag har en medfödd talang för hästpolo men är tyvärr född i fel land och har därför aldrig fått möjligheten att blomma ut i den sporten. Verkligen beklagligt för jag hade säkert varit ett välbetalt hästpoloproffs annars.