Quote from Guest on 18 April 2011, 09:43I lördags sprang jag 16 km. Det är långt för mig, har aldrig sprungit så långt förut. Jag var noga med att dricka under rundan så där känns det som att det funkade men min fråga är, vad äter ni efteråt? Både direkt efteråt och en stund senare.
I lördags sprang jag 16 km. Det är långt för mig, har aldrig sprungit så långt förut. Jag var noga med att dricka under rundan så där känns det som att det funkade men min fråga är, vad äter ni efteråt? Både direkt efteråt och en stund senare.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 09:53Direkt efter ett löppass (kort eller långt är samma lika för mig i just DET fallet) ser jag till att få i mig någon mjölkprodukt för då får jag både protein, kolhydrater och fett på en gång. Så.. oftast mjölk och weetabix eller naturell yoghurt och bär (T
Direkt efter ett löppass (kort eller långt är samma lika för mig i just DET fallet) ser jag till att få i mig någon mjölkprodukt för då får jag både protein, kolhydrater och fett på en gång. Så.. oftast mjölk och weetabix eller naturell yoghurt och bär (T
Quote from Camilla Höög on 18 April 2011, 09:56Gainomax, godis, chips, läsk, resorb och på det en rejäl pizza och kanske en mellanöl.
Sen lägger man sig nöjd i soffan med en film.
Gainomax, godis, chips, läsk, resorb och på det en rejäl pizza och kanske en mellanöl.
Sen lägger man sig nöjd i soffan med en film.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 09:58Varför Gainomax när det finns mjölk? Allvarligt alltså? Har ni för mycket pengar som ni inte vet vad ni ska göra med?
Varför Gainomax när det finns mjölk? Allvarligt alltså? Har ni för mycket pengar som ni inte vet vad ni ska göra med?
Quote from Camilla Höög on 18 April 2011, 10:04Gainomax är godare och går att förvara i rumstemperatur.
Gainomax är godare och går att förvara i rumstemperatur.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:11Först snabba kolhydrater: druvsocker, frukt, söta flingor, godis senare efter dusch etc en starköl och lite middag.
Först snabba kolhydrater: druvsocker, frukt, söta flingor, godis senare efter dusch etc en starköl och lite middag.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:15Oftast äter jag lunch/middag precis efter träning. Om det tar ett tag för maten så dricker jag mjölk och äter en banan, ibland smörgåsar. Ibland vispar jag ihop banan, mjölk och ett ägg.
Oftast äter jag lunch/middag precis efter träning. Om det tar ett tag för maten så dricker jag mjölk och äter en banan, ibland smörgåsar. Ibland vispar jag ihop banan, mjölk och ett ägg.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:18Var tidigare ganska anti mot nischade produkter som t.ex. Gainomax men fick en efter Sth 1/2M OCH DEN VAR JU SKITAD!!!
On Topic: Alltid en Gaino vanilj följt av de vanliga måltiderna samt kakmonstersvull i skafferiet mellan måltiderna.
Var tidigare ganska anti mot nischade produkter som t.ex. Gainomax men fick en efter Sth 1/2M OCH DEN VAR JU SKITAD!!!
On Topic: Alltid en Gaino vanilj följt av de vanliga måltiderna samt kakmonstersvull i skafferiet mellan måltiderna.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 10:35Lätte en Gaino på löppasset, den är ju närproducerad också 🙂
Lätte en Gaino på löppasset, den är ju närproducerad också 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 11:02Det beror lite grann på var jag befinner mig när jag har sprungit klart, samt vad jag har tillgång till. Om jag inte är hemma tar jag gärna en Gainomax eller motsvarande av annat märke (testade Maxims återhämtningsdryck igår, den var god) och en banan. Är
Det beror lite grann på var jag befinner mig när jag har sprungit klart, samt vad jag har tillgång till. Om jag inte är hemma tar jag gärna en Gainomax eller motsvarande av annat märke (testade Maxims återhämtningsdryck igår, den var god) och en banan. Är