Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 13:50Jag brukar ha ett litet lager med
BILD:http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2ZyWWwpyZwU453YgdYPoDLdlzbs5C-d5TKeE2W5y_ZKAlh4jj
i kylen till efter långpassen, de är perfekta återställare och både godare och billigare än Gainomax 🙂
De här är också
Jag brukar ha ett litet lager med
BILD:http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2ZyWWwpyZwU453YgdYPoDLdlzbs5C-d5TKeE2W5y_ZKAlh4jj
i kylen till efter långpassen, de är perfekta återställare och både godare och billigare än Gainomax 🙂
De här är också
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 13:57Magnus H, har mjölk ingen smak? Eh?
Eller tänker du på vassleprotein? 😉Matilde är uteslutande en lättillgänglig nödlösning för lagring i rumstemperatur. Typ när man bor i båten.
Magnus H, har mjölk ingen smak? Eh?
Eller tänker du på vassleprotein? 😉
Matilde är uteslutande en lättillgänglig nödlösning för lagring i rumstemperatur. Typ när man bor i båten.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:01http://traningslara.se/mjolk-vs-kolhydratdryck-for-muskelmassa-styrka-kroppssammansattning-och-benhalsa-hos-kvinnor/
Min favorithemsida f ö 🙂
Mjölk vs. kolhydratdryck för muskelmassa, styrka, kroppssammansättning och benhälsa hos kvinnor
Min favorithemsida f ö 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:02Tråden för att dissa Gainomax finns i gruppen "Bra mat", räcker inte det?
Tråden för att dissa Gainomax finns i gruppen "Bra mat", räcker inte det?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:05Eftersom jag inte är med i den gruppen kan jag inte svara på den frågan.
Eftersom jag inte är med i den gruppen kan jag inte svara på den frågan.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:08Är det inte apor som gillar Gainomax?
Är det inte apor som gillar Gainomax?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:11Annica, en jättebra länk som förklara varför mjölkbaserad återhämtningsdryck är bättre än de med bara kolhydrater. Gainomax tillhör alltså den första gruppen (H), tillsammans med chokladmjölk, flingor och mjölk mm.
Det är alltså proteininnehållet som är
Annica, en jättebra länk som förklara varför mjölkbaserad återhämtningsdryck är bättre än de med bara kolhydrater. Gainomax tillhör alltså den första gruppen (H), tillsammans med chokladmjölk, flingor och mjölk mm.
Det är alltså proteininnehållet som är
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:13Vi får skicka någon till Solna för att testa?
Ta med tio gainomax i varje smak och dela ut till tio apor, vilken gillar de bäst? Eller vill de hellre ha en banan?
Efter Blodomloppet förra året serverades det faktiskt Östgöta Mjölk som sportdryck/återhämt
Vi får skicka någon till Solna för att testa?
Ta med tio gainomax i varje smak och dela ut till tio apor, vilken gillar de bäst? Eller vill de hellre ha en banan?
Efter Blodomloppet förra året serverades det faktiskt Östgöta Mjölk som sportdryck/återhämt
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:31Magnus, jag säger inte att Gainomax är dåligt bara att det är onödigt dyrt 🙂
Tänk dig att du kommer in, varm efter en lång och skön löprunda i solen. Finns det något godare än att ta ett stort glas iskall mjölk (största glasen jag har hemma är 0,5l) oc
Magnus, jag säger inte att Gainomax är dåligt bara att det är onödigt dyrt 🙂
Tänk dig att du kommer in, varm efter en lång och skön löprunda i solen. Finns det något godare än att ta ett stort glas iskall mjölk (största glasen jag har hemma är 0,5l) oc
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 14:59Sommar & bil: En pissljummen Gaino lr brun mjuk banan nersköljt med sur mjölk?
Sommar & bil: En pissljummen Gaino lr brun mjuk banan nersköljt med sur mjölk?