Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:42Ja David, sådan ???? är nog OK att sälja.
Man skulle kanske börja marknadsföra en ???? ????? ?????
Undra om det hade blivit en hit?
Ja David, sådan ???? är nog OK att sälja.
Man skulle kanske börja marknadsföra en ???? ????? ?????
Undra om det hade blivit en hit?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:44eller så är långkoket redan gjort.
eller så är långkoket redan gjort.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:44Ett stort glas mjölk och ett eller två kokta ägg fungerar bra som efterträningsmål innan man hoppar in i duschen, nackdelen är att man blir lite väl mätt på det (tycker iaf jag) så jag kan få problem om jag hade tänkt äta middag sen. Är det en stund till
Ett stort glas mjölk och ett eller två kokta ägg fungerar bra som efterträningsmål innan man hoppar in i duschen, nackdelen är att man blir lite väl mätt på det (tycker iaf jag) så jag kan få problem om jag hade tänkt äta middag sen. Är det en stund till
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:44Jag tycker öl är mycket godare än mjölk och säkert nyttigare också om man inte är ett barn.
Jag tycker öl är mycket godare än mjölk och säkert nyttigare också om man inte är ett barn.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:45En gainomax funkar alldelese utmärkt.
En glass funkar alldeles utmärkt.
En skål yoghurt med flingor funkar alldeles utmärkt.
Två ostmackor med gurka (mums!) och ett glas vatten funkar alldeles utmärkt.
Lite rostbiff och potatissallad och en lättöl funkar
En gainomax funkar alldelese utmärkt.
En glass funkar alldeles utmärkt.
En skål yoghurt med flingor funkar alldeles utmärkt.
Två ostmackor med gurka (mums!) och ett glas vatten funkar alldeles utmärkt.
Lite rostbiff och potatissallad och en lättöl funkar
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 15:46Helt rätt. Det är min åsikt och skall jag vara ärlig så har jag inte testat gainomax eller liknande någon gång(och inte känt behovet) så jag kan inte säga om det är godare eller inte. 🙂
Helt rätt. Det är min åsikt och skall jag vara ärlig så har jag inte testat gainomax eller liknande någon gång(och inte känt behovet) så jag kan inte säga om det är godare eller inte. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 16:24Mjölk är egentligen till för kalvar!
Mjölk är egentligen till för kalvar!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 16:29Mjölk är OCKSÅ till för kalvar!
Det gör det inte mindre lämpligt för mej
Mjölk är OCKSÅ till för kalvar!
Det gör det inte mindre lämpligt för mej
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 16:34Mjölk är egentligen till för _alla_ däggdjur.
Och _mot_ cancer:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15026350
Mjölk är egentligen till för _alla_ däggdjur.
Och _mot_ cancer:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15026350
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2011, 16:38Komjölk är till för kalvar.
Komjölk är till för kalvar.