Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

2 iskalla gainomax vanilj tycker jag är godare - det är verkligen totalt jättemeningslöst att diskutera vad som är godast!

Det är bra att få i sig protein och kolhydrater efter träning. Sen är det upp till var och en att välja det som den tycker är godas

2 gaino med Rysk kaviar, det är stor lyx det, C 😉

Jag äter "ingenting speciellt" efter mina långpass. Oftast springs dessa på måndag förmiddagar.
Så jag blir mätt, av vad det nu är som finns i lunchlådan.

Det finns, som många påpekat, ingen anledning att proppa i sig något speciellt bara för att man låt

Nu är det väl så, om jag inte missuppfattat något att man bör äta kolhydrater och protein dels för att fylla på glykogenförrådet, dels för att må bra? Det är inte nån form av belöning!
Ska man äta lunch/middag direkt efteråt behövs naturligtvis inget särs

Jag trodde ???? ??????? ?????? var ganska illegalt att sälja i både Sverige och Ryssland. (eller?)
Fast det är väl det som menas med stor lyx..
Anders L, skippa i så fall 2 gaino och kör 4 hg ????? i stället.

???? ?????

Jag har lärt mig den hårda vägen att om jag inte får i mig lite snabb energi efter mina långpass så dyker blodsockret i botten och jag blir en mycket sur och tråkig person.
Sen tror jag på att återfylla glykogendepåerna medans de är lättfyllda som de ska

Ett glas mjölk och en banan fungerar alldeles utmärkt och är dessutom gott 🙂

Du tycker det är gott!

Skall man laga Riktig Mat Från Färska Råvaror efter långpasset, kan det nog vara bra att dra i sig en gainomax eller två innan långkoket är klart. 😉

Annica, efter mina långpass brukar det dröja innan jag är hemma vid kylen. Annars tycker jag faktiskt ka