Quote from Guest on 29 December 2011, 21:19Ska börja springa efter nyår och känner att man skulle behöva lite "inside information"
om vad som är bra och det som är mindre bra så man har lite kött på benen när man går till sportbutiken som naturligvis vill sälja så mycket som möjligt...
Har ni någr
Ska börja springa efter nyår och känner att man skulle behöva lite "inside information"
om vad som är bra och det som är mindre bra så man har lite kött på benen när man går till sportbutiken som naturligvis vill sälja så mycket som möjligt...
Har ni någr
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:29Det du verkligen behöver är ett par löparskor som du trivs i - det behöver inte vara de dyraste!
Angående kläder sprang jag mina första år i ett par gamla träningsbyxor modell vida och en gammal regnjacka (också modell större) med bomullstshirts/tröja un
Det du verkligen behöver är ett par löparskor som du trivs i - det behöver inte vara de dyraste!
Angående kläder sprang jag mina första år i ett par gamla träningsbyxor modell vida och en gammal regnjacka (också modell större) med bomullstshirts/tröja un
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:30Maria, vad roligt att du ska börja springa!
Förutom skor skulle jag rekommendera
- ett par långa löpartights (som känns sköna, så att du kan röra dig obehindrat, slippa skav, och känna dig som en löpare)
- riktiga löparstrumpor (är det något du inte ska
Maria, vad roligt att du ska börja springa!
Förutom skor skulle jag rekommendera
- ett par långa löpartights (som känns sköna, så att du kan röra dig obehindrat, slippa skav, och känna dig som en löpare)
- riktiga löparstrumpor (är det något du inte ska
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:35Förutom de ovan så rekommenderar jag en bra BH! Prova olika sorter och lova att hoppa några gånger i provhytten.
Förutom de ovan så rekommenderar jag en bra BH! Prova olika sorter och lova att hoppa några gånger i provhytten.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:44Vet du med dig redan att du gillar att springa så köp byxor, tröjor, jackor osv men om du inte är säker så köp "bara" skor och en bra bh! Ett par bra skor och en riktigt bra sportbh är det som är ett måste enligt mig, byxor och tröjor kan man "ta vad man
Vet du med dig redan att du gillar att springa så köp byxor, tröjor, jackor osv men om du inte är säker så köp "bara" skor och en bra bh! Ett par bra skor och en riktigt bra sportbh är det som är ett måste enligt mig, byxor och tröjor kan man "ta vad man
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 21:51Aha, vad bra!! Tack snälla ni, det är inte lätt när man är i sportbutiken och försäljaren säger att det här är ett måste annars blir det inget bra och man är dum som inte köper vad det nu är han vill att man ska köpa...
Aha, vad bra!! Tack snälla ni, det är inte lätt när man är i sportbutiken och försäljaren säger att det här är ett måste annars blir det inget bra och man är dum som inte köper vad det nu är han vill att man ska köpa...
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:08Innan du blir biten av löpningen så tycker jag att ett par skor och en sportbehå räcker. Och det behöver absolut inte vara de dyraste skorna, huvudsaken är att de är bekväma. Jag började springa i ett par skor jag köpt på rea för 400 kr. 🙂
Innan du blir biten av löpningen så tycker jag att ett par skor och en sportbehå räcker. Och det behöver absolut inte vara de dyraste skorna, huvudsaken är att de är bekväma. Jag började springa i ett par skor jag köpt på rea för 400 kr. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 22:37Första svaret klart bäst. (t+)
Tag det i bitar.
Blir du tänd på det så lägg till allteftersom.
Första svaret klart bäst. (t+)
Tag det i bitar.
Blir du tänd på det så lägg till allteftersom.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 23:05Känner en och annan som skulle börja springa och gick och köpte på sig en massa löparprylar, dyra skor, fina jackor och underställ, gps-klocka mm. Sen var det både jobbigt och tråkigt att springa och grejerna bara ligger...
Börja med ett par dojjor - vil
Känner en och annan som skulle börja springa och gick och köpte på sig en massa löparprylar, dyra skor, fina jackor och underställ, gps-klocka mm. Sen var det både jobbigt och tråkigt att springa och grejerna bara ligger...
Börja med ett par dojjor - vil
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 23:19håller med om att skor och bh är det allra viktigaste. en annan tanke som dyker upp i mitt huvud är att reflexväst/många mindre reflexer kan göra att man undviker en del obehag ifall man springer när det är mörkt..
håller med om att skor och bh är det allra viktigaste. en annan tanke som dyker upp i mitt huvud är att reflexväst/många mindre reflexer kan göra att man undviker en del obehag ifall man springer när det är mörkt..