Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 10:04Bra grejer av vad slag det vara må kan också vara jättebra för motivationen. Man kan t.ex. ge sig ut även i hundväder, bli mer oberoende av tid på dygnet, årstid osv. Att träning som annars kanske hade frusit inne verkligen blir genomförd... Men det kosta
Bra grejer av vad slag det vara må kan också vara jättebra för motivationen. Man kan t.ex. ge sig ut även i hundväder, bli mer oberoende av tid på dygnet, årstid osv. Att träning som annars kanske hade frusit inne verkligen blir genomförd... Men det kosta
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 10:07Förutom reflexväst, så är en pannlampa guld värd.
Så länge man håller sig på vägar och stigar så räcker det med en liten enkel och billig (50-100 kr) med några vita dioder.
Förutom reflexväst, så är en pannlampa guld värd.
Så länge man håller sig på vägar och stigar så räcker det med en liten enkel och billig (50-100 kr) med några vita dioder.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:12Jag är också ny men jag fick ett par löparskor av min man för 4 år sedan. Jag plockade fram dem och började springa. Det ledde till att jag fick besvär med knäna efter varje gång. Sedan lärde jag mig att jag har ett helt annat löpsteg än vad mina skor är
Jag är också ny men jag fick ett par löparskor av min man för 4 år sedan. Jag plockade fram dem och började springa. Det ledde till att jag fick besvär med knäna efter varje gång. Sedan lärde jag mig att jag har ett helt annat löpsteg än vad mina skor är
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:20Om du har en smartphone så ladda ner appen RunKeeper eller Endomondo så ser du enkelt hur långt du sprungit och hur fort. Jättekul och peppande! 🙂
Om du har en smartphone så ladda ner appen RunKeeper eller Endomondo så ser du enkelt hur långt du sprungit och hur fort. Jättekul och peppande! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 13:21Jag fick rekomendation om Wiggle också. De verkar bra men de är bara 185 kr. billigare och finns i England. Dessutom fanns det inget telefonnummer så jag kunde inte ringa. De har fått bra rekomendationer av Funbeatare så de är säkert jätte bra också.
Jag fick rekomendation om Wiggle också. De verkar bra men de är bara 185 kr. billigare och finns i England. Dessutom fanns det inget telefonnummer så jag kunde inte ringa. De har fått bra rekomendationer av Funbeatare så de är säkert jätte bra också.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 15:47Efter alla bra och tänkvärda inlägg känner jag mig redo att införskaffa det jag tror skulle passa mig nu..
Det blir ett par skor, det är väl där den stora kostnaden blir kan jag tänka mig och sedan tror jag att en tröja och jacka som håller mig varm och t
Efter alla bra och tänkvärda inlägg känner jag mig redo att införskaffa det jag tror skulle passa mig nu..
Det blir ett par skor, det är väl där den stora kostnaden blir kan jag tänka mig och sedan tror jag att en tröja och jacka som håller mig varm och t
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 17:53För att hålla sig varm på löpturen fungerar det mycket bra att helt enkelt värma upp. Vintertid studsar jag ofta framför en uråldrig Friskis&Svettis-video några minuter innan jag sticker ut.
När man fått upp värmen klarar man sig med förvånansvärt tunn
För att hålla sig varm på löpturen fungerar det mycket bra att helt enkelt värma upp. Vintertid studsar jag ofta framför en uråldrig Friskis&Svettis-video några minuter innan jag sticker ut.
När man fått upp värmen klarar man sig med förvånansvärt tunn
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 20:13Som en gammal avdankad leg psykolog så måste jag ändå påpeka några saker så här innan du drar igång din allra värsta träningsiver...ehe....
Ha en bra dialog med din sambo eller din make om att du nu vill satsa på det här under några år...(Och förhoppnings
Som en gammal avdankad leg psykolog så måste jag ändå påpeka några saker så här innan du drar igång din allra värsta träningsiver...ehe....
Ha en bra dialog med din sambo eller din make om att du nu vill satsa på det här under några år...(Och förhoppnings
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 20:41För att fortsätta lite på Kjells tema; det är jättelätt att börja springa. Det klarar alla.
Det svåra ligger i att fortsätta springa. Det klarar inte alla.
För att fortsätta lite på Kjells tema; det är jättelätt att börja springa. Det klarar alla.
Det svåra ligger i att fortsätta springa. Det klarar inte alla.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 20:45Håller med dig om din så finfina psykologiska analys Peter....å så ses vi väl under sista varvet på Råsta Runt 5H/Marathon igen då...?!
Håller med dig om din så finfina psykologiska analys Peter....å så ses vi väl under sista varvet på Råsta Runt 5H/Marathon igen då...?!