Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kan bara hålla med om att löparskorna är det viktigaste. (Testa flera olika) det kostar inget. Och du kan förhoppninsvis få bra råd och utvärdering på tex löpband där du kollar på skor. Gillar du skorna så är risken att du kommer att fortsätta med löpning

Egentligen bara en sak - Ork.

Helt sant Jens. Även om jag antog att det efterfrågades lite råd om kläder pga det tilltänkta besöket i sportaffären : )

De första 20 åren jag sprang hade jag nog bara joggingskor (och farsans gamla träningsoverall), men de senaste 2 åren har jag köpt en jävla massa onödiga saker.

Jag började löpträna för drygt 3 år sen - för att jag ville gå ner i vikt. Fortfarande springer jag 3 ggr/v (har inte gått ner ett gram...) men nu för att jag tycker om det!
Jag började med att köpa ett par skor som kändes sköna, sport-bh hade jag redan.

Det behöver inte kosta mina bästa löpartajts köpte jag i Ullared och gps har jag "gratis" i telefonen genom en app som heter Sports tracker. Ger mig en hel del rolig information om varje pass och det sporrar inför nästa pass. Så ha en rolig vår och heja g

Jag skulle utgå från vad jag vill använda utrustningen till. Jag köpte en vindtät softshelljacka och tights för skidåkning. De funkar även bra för löpning på vintern/hösten/våren och för cykling på våren när det fortfarande är kallt. Vid cykling har jag c