Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 23:24Köp bara ett par bra skor till att börja med. Har du ingen sport-bh kan det vara bra att köpa det med. Sen kan du sätta upp roliga delmål för dig sälv, t ex när jag sprungit tio ggr får jag köpa ett par tights och när jag kan springa tre km utan att stann
Köp bara ett par bra skor till att börja med. Har du ingen sport-bh kan det vara bra att köpa det med. Sen kan du sätta upp roliga delmål för dig sälv, t ex när jag sprungit tio ggr får jag köpa ett par tights och när jag kan springa tre km utan att stann
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 23:25Oj, nu såg jag att C-J tipsat om samma sak... Sorry.
Oj, nu såg jag att C-J tipsat om samma sak... Sorry.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 07:07Jag upplever att löparskor, träningsstrumpor (i nåt material som transporterar bort fukten, det behöver inte vara nåt fancy "arch support" eller "blister free" eller så) och sportbh är det viktigaste!
Överkursen: tights, tröja i träningsmaterial och någ
Jag upplever att löparskor, träningsstrumpor (i nåt material som transporterar bort fukten, det behöver inte vara nåt fancy "arch support" eller "blister free" eller så) och sportbh är det viktigaste!
Överkursen: tights, tröja i träningsmaterial och någ
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 07:36Välkommen till löpningen, Maria!
Jag stämmer i bäcken - sköna löparskor är viktigt!
Jag började springa redan innan funktionskläder fanns i var mans hem. Det gick alldeles utmärkt att springa med bomullskläder och lager-på-lager-principen. Dock kan til
Välkommen till löpningen, Maria!
Jag stämmer i bäcken - sköna löparskor är viktigt!
Jag började springa redan innan funktionskläder fanns i var mans hem. Det gick alldeles utmärkt att springa med bomullskläder och lager-på-lager-principen. Dock kan til
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 08:40Hej
Tog upp löpning i slutet på augusti igen efter flera års uppehåll och det är toppen. Köpte ett par bra skor inte jättedyra men fick också rådet att kosta på mig lite, som ett par löpatbyxor för känslans skull om inte annat, inga fladdriga byxor. Det v
Hej
Tog upp löpning i slutet på augusti igen efter flera års uppehåll och det är toppen. Köpte ett par bra skor inte jättedyra men fick också rådet att kosta på mig lite, som ett par löpatbyxor för känslans skull om inte annat, inga fladdriga byxor. Det v
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 09:04Jag håller med om att riktigt bra löpartajts för vintern och bra sportbehå är ett måste och riktigt sköna skor. Löplabbet brukar prova ut skorna på en, man får springa på ett löpband och se hur de passar. Är det riktigt kallt ute under 10 minus då måste m
Jag håller med om att riktigt bra löpartajts för vintern och bra sportbehå är ett måste och riktigt sköna skor. Löplabbet brukar prova ut skorna på en, man får springa på ett löpband och se hur de passar. Är det riktigt kallt ute under 10 minus då måste m
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 09:09Jag måste repetera tipset om merinoull som baslager. Värmer skönt i alla lägen oavsett om du är torr, svettig eller helt enkelt blöt. Vad man har utanpå är mindre viktigt.
Ullmax har det mesta man behöver, jag har underställ, sockor och mössa därifrån.
Jag måste repetera tipset om merinoull som baslager. Värmer skönt i alla lägen oavsett om du är torr, svettig eller helt enkelt blöt. Vad man har utanpå är mindre viktigt.
Ullmax har det mesta man behöver, jag har underställ, sockor och mössa därifrån.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 09:19Börja med behån.
Börja med behån.
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 09:42Ännu en gång vill jag säga tack till er alla för alla bra tips ni gett mig, har varit med i funbeat i några månader nu och det är toppen när man får ta del av all den kunskap och erfarenhet som finns här...
Ännu en gång vill jag säga tack till er alla för alla bra tips ni gett mig, har varit med i funbeat i några månader nu och det är toppen när man får ta del av all den kunskap och erfarenhet som finns här...
Quote from Funbeat user on 30 December 2011, 10:02Prova dig fram. Utgå från det du har hemma. Det är först när du efter ett tag känner att något av plaggen kanske inte känns optimala som du behöver fundera på att skaffa något specialplagg. Det är ju först då som du vet vilka krav på plagget just DU önska
Prova dig fram. Utgå från det du har hemma. Det är först när du efter ett tag känner att något av plaggen kanske inte känns optimala som du behöver fundera på att skaffa något specialplagg. Det är ju först då som du vet vilka krav på plagget just DU önska