Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 10:40Kopplingen till "Klass 9 a" är ju briljant! Det borde faktiskt vara möjligt att genomföra ett dylikt projekt om man får ett TV-bolag intresserat. Sedan kanske de inte har tioårsperspektivet, riktigt, men en gymnasieklass i ett år skulle inte vara omöjligt
Kopplingen till "Klass 9 a" är ju briljant! Det borde faktiskt vara möjligt att genomföra ett dylikt projekt om man får ett TV-bolag intresserat. Sedan kanske de inte har tioårsperspektivet, riktigt, men en gymnasieklass i ett år skulle inte vara omöjligt
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 10:43Kul med så varierande åsikter! 🙂
Kul med så varierande åsikter! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 14:34Erik: Det är ändå "rätt" bra. Jag ligger på 76 kg/189 cm vilket är något tyngre än dig och jag är något äldre (30) men har ändå 44 minuter som min bästa tid på milen. Du tränar ju nu bättre än vad jag gör men din nivå från noll är ändå ungefär samma, elle
Erik: Det är ändå "rätt" bra. Jag ligger på 76 kg/189 cm vilket är något tyngre än dig och jag är något äldre (30) men har ändå 44 minuter som min bästa tid på milen. Du tränar ju nu bättre än vad jag gör men din nivå från noll är ändå ungefär samma, elle
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 14:57När jag var runt 20 tävlade jag på distriktsnivå på 400 m ett par säsonger. 187 cm vägde då runt 85 kg, och ville bli mångkampare, så jag hade inte precis nån långlöparprofil. Sprang totalt ung 40 km per vecka, och gjorde strax under 37 som bäst på milen.
När jag var runt 20 tävlade jag på distriktsnivå på 400 m ett par säsonger. 187 cm vägde då runt 85 kg, och ville bli mångkampare, så jag hade inte precis nån långlöparprofil. Sprang totalt ung 40 km per vecka, och gjorde strax under 37 som bäst på milen.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 15:15Vad gör en talangfull höjdhoppare på halvmaran?
Yannick Tregaro: 1:26 (på första försöket)
Stefan Holm: 2:03
Vad gör en talangfull höjdhoppare på halvmaran?
Yannick Tregaro: 1:26 (på första försöket)
Stefan Holm: 2:03
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 15:17Med sju stegs ansats och sedan upphopp så tar det tid att genomföra en ½-mara.
Med sju stegs ansats och sedan upphopp så tar det tid att genomföra en ½-mara.
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 16:34Hej
Björn Hederström heter jag och är helt ny i gruppen, ja på Funbeat över huvud taget.
Det här var en intressant diskussion.
När jag sprang under hela sjuttio och början på åttiotalet (nu pratar jag löparbanor i skogen) hade jag oftast ingen aning om
Hej
Björn Hederström heter jag och är helt ny i gruppen, ja på Funbeat över huvud taget.
Det här var en intressant diskussion.
När jag sprang under hela sjuttio och början på åttiotalet (nu pratar jag löparbanor i skogen) hade jag oftast ingen aning om
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 19:04@Alex Weinfors: Nu kommer jag göra dig ännu mer förvirrad.. Jag läser datavetenskap och är inne på mitt sista år av tre. Som du förstår så innebär datavetenskap att man mest sitter ner och t.ex programmerar. Dock har jag haft ett väldigt rörligt sommarjob
@Alex Weinfors: Nu kommer jag göra dig ännu mer förvirrad.. Jag läser datavetenskap och är inne på mitt sista år av tre. Som du förstår så innebär datavetenskap att man mest sitter ner och t.ex programmerar. Dock har jag haft ett väldigt rörligt sommarjob
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 06:38Conny: Läste samma sak i någon bok (kom inte ihåg vilken). Det kanske var samma? Historien fortsätter att nästa gång de passerade så hade det tagit med sig ett par löparskor som det gav pojken. Tredje gången de passerade stod pojkens äldre bror där, som ä
Conny: Läste samma sak i någon bok (kom inte ihåg vilken). Det kanske var samma? Historien fortsätter att nästa gång de passerade så hade det tagit med sig ett par löparskor som det gav pojken. Tredje gången de passerade stod pojkens äldre bror där, som ä
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 18:39Vilka svenska ungar skulle klara det? Allvarligt...
Vilka svenska ungar skulle klara det? Allvarligt...