Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:51Per, eftersom det var jag som ställde frågan, har jag rätt! 😀
Mm, tacos...
Per, eftersom det var jag som ställde frågan, har jag rätt! 😀
Mm, tacos...
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:08S.t.Oz. Men 35:00 och 30:00 är ju en ocean av skillnad!
(Fasen, nu får jag ta och släppa det här och åka hem.... Jag återkommer väl säkert snart på ett internet nära dig...)
S.t.Oz. Men 35:00 och 30:00 är ju en ocean av skillnad!
(Fasen, nu får jag ta och släppa det här och åka hem.... Jag återkommer väl säkert snart på ett internet nära dig...)
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:18Inte en sportkepa att en medeltalang gör milen på 30 min. Att träna hårt är också en talang.
Så om du är medel på löpning krävs det nog att man är världsklass på träning för att nå 30 min/mil
Inte en sportkepa att en medeltalang gör milen på 30 min. Att träna hårt är också en talang.
Så om du är medel på löpning krävs det nog att man är världsklass på träning för att nå 30 min/mil
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:21Men såhär S.T. Oz (edit rättat namnet....)
Antag att du får göra en klass 9a. Du får en hel klass med avgångselever i åk nio, en helt vanlig klass och nu ska du under gymnasitetiden tre år förvandla dem till topplöpare, allihop.
Förutom det där "lilla" pr
Men såhär S.T. Oz (edit rättat namnet....)
Antag att du får göra en klass 9a. Du får en hel klass med avgångselever i åk nio, en helt vanlig klass och nu ska du under gymnasitetiden tre år förvandla dem till topplöpare, allihop.
Förutom det där "lilla" pr
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:22Det är då Grisfösarna kommer till användning.
Det är då Grisfösarna kommer till användning.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:26LLL: "Här är er personlige tränare, gör ni pojkar milen på under 40 min om 3 år, så vinner ni 10 miljoner" (vet itne vad det skulle motsvarar för tjejer).
Så tror jag >90% skulle fixa det.
LLL: "Här är er personlige tränare, gör ni pojkar milen på under 40 min om 3 år, så vinner ni 10 miljoner" (vet itne vad det skulle motsvarar för tjejer).
Så tror jag >90% skulle fixa det.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:34@Lingling:
I egenskap av en av dem som kommit åtminstone lite under 40 minuter tack vare S.T. Oz, kan jag ju avslöja att om någon hade kallat mig talang efter att ha sett mig springa i klass 9a så hade det varit med bitande ironi. Nu dröjde det iofs tills
@Lingling:
I egenskap av en av dem som kommit åtminstone lite under 40 minuter tack vare S.T. Oz, kan jag ju avslöja att om någon hade kallat mig talang efter att ha sett mig springa i klass 9a så hade det varit med bitande ironi. Nu dröjde det iofs tills
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 16:35S T Oz verkade antyda att han även fick tjejerna under 40 min? Men det var lite otydligt där.
Men OK x miljoner per skaft om ni klarar det, bonus på en miljon om ALLA klarar det.
Fem miljoner till tränaren (tänk dessutom vad h*n skulle tjäna på boken och
S T Oz verkade antyda att han även fick tjejerna under 40 min? Men det var lite otydligt där.
Men OK x miljoner per skaft om ni klarar det, bonus på en miljon om ALLA klarar det.
Fem miljoner till tränaren (tänk dessutom vad h*n skulle tjäna på boken och
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 18:14Klart som fasen de dyker upp på träningarna när de ser att resultat kan göras om man lägger ner tid på sporten. Även om dessa resultat kanske inte gör att de kan vara med och slåss på arenorna mot världseliten.
Klart som fasen de dyker upp på träningarna när de ser att resultat kan göras om man lägger ner tid på sporten. Även om dessa resultat kanske inte gör att de kan vara med och slåss på arenorna mot världseliten.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 19:36Tror nog att till och med jag skulle sätta milen på sub 40 imorgon om jag fick ett par miljoner och lite bar asfalt. 😀 Vem betalar? 😉
Tror nog att till och med jag skulle sätta milen på sub 40 imorgon om jag fick ett par miljoner och lite bar asfalt. 😀 Vem betalar? 😉