Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 18:44I vår familj hänger alla sina medaljer på sänglampan..sedan räknar vi emellanåt och har tävling om vem som har flest:-)
I vår familj hänger alla sina medaljer på sänglampan..sedan räknar vi emellanåt och har tävling om vem som har flest:-)
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 18:46Sparar alla, även om det är av sorten som alla deltagare får(har inga med finare valörer, än i alla fall =P).
Då och då är det kul att titta igenom dem och bli lite nostalgisk, är "bara" 31 men äldsta plaketten är ändå 13 år. Alla känns lite speciella på
Sparar alla, även om det är av sorten som alla deltagare får(har inga med finare valörer, än i alla fall =P).
Då och då är det kul att titta igenom dem och bli lite nostalgisk, är "bara" 31 men äldsta plaketten är ändå 13 år. Alla känns lite speciella på
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 21:21Sparade alla under alla år till jag blev 40 år. Hade ett j-a kalas och delade ut dem som priser. Blev av med dem.
Tja, dock inte alla, de fina från mästerskap sparades.
Sparade alla under alla år till jag blev 40 år. Hade ett j-a kalas och delade ut dem som priser. Blev av med dem.
Tja, dock inte alla, de fina från mästerskap sparades.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 16:28Hittade mina medaljer i en låda häromdagen när vi rensade i förrådet. De har jag dock inte fått från löpningen utan från "min" sport som jag höll på med när jag var yngre, nästan bara förstapris dessutom, där fick inte alla medaljer... Mina barn var mycke
Hittade mina medaljer i en låda häromdagen när vi rensade i förrådet. De har jag dock inte fått från löpningen utan från "min" sport som jag höll på med när jag var yngre, nästan bara förstapris dessutom, där fick inte alla medaljer... Mina barn var mycke
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:58Samma här Annie. Jag tillhörde juniorelit i min sport som liten valp och har en massa pokaler på mina föräldrars vind som jag inte alls är lika stolt över som för min 5:20 medalj på min första marathon...
Lite märkligt är det allt...
Samma här Annie. Jag tillhörde juniorelit i min sport som liten valp och har en massa pokaler på mina föräldrars vind som jag inte alls är lika stolt över som för min 5:20 medalj på min första marathon...
Lite märkligt är det allt...
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:44Gårdagens medalj från Midnattsloppet har jag hängt upp i gardinstången i köket. Den kan få hänga där ett tag som bevis på hur duktig jag är. 😀
Jag brukar sätta en liten klisterlapp på baksidan med info om tävlingen. Jag har iofs nästan bara hund- och h
Gårdagens medalj från Midnattsloppet har jag hängt upp i gardinstången i köket. Den kan få hänga där ett tag som bevis på hur duktig jag är. 😀
Jag brukar sätta en liten klisterlapp på baksidan med info om tävlingen. Jag har iofs nästan bara hund- och h
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:03Såg ett program på TV med Clas Björling. Han hade sparat alla medaljer. Det har vääldigt många!
(Mina ligger just nu på golvet i biblioteket 🙁 )
Såg ett program på TV med Clas Björling. Han hade sparat alla medaljer. Det har vääldigt många!
(Mina ligger just nu på golvet i biblioteket 🙁 )
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 22:31Du har ett bibliiotek? (t+) på det.
Du har ett bibliiotek? (t+) på det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 22:35Ja, det har nog både Elin och jag suktat lite efter genom åren verkar det, men det lär nog inte bli något med det i någon närtid heller.
Ja, det har nog både Elin och jag suktat lite efter genom åren verkar det, men det lär nog inte bli något med det i någon närtid heller.
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 23:04tjena där,harbara en del pokaler framme efter min speedway karriär+nån enstaka efter enduro tävl man råkat fått en sådan.
dom andra skräpet..hehe,,en del tar ja ej emot längre.har en stor new body påse som är överfull,me mina å fruns medaljer.går snart
tjena där,harbara en del pokaler framme efter min speedway karriär+nån enstaka efter enduro tävl man råkat fått en sådan.
dom andra skräpet..hehe,,en del tar ja ej emot längre.
har en stor new body påse som är överfull,me mina å fruns medaljer.går snart