Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:33Jag är barnsligt glad i att få medalj och brukar bära dem stolt hela resan hem för att få beröm av medresenärer och konduktörer, bussförare och vad man nu stöter på då folk blir hemskt glada av att se medaljer och även om de vet att det är från "alla får
Jag är barnsligt glad i att få medalj och brukar bära dem stolt hela resan hem för att få beröm av medresenärer och konduktörer, bussförare och vad man nu stöter på då folk blir hemskt glada av att se medaljer och även om de vet att det är från "alla får
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:42Jamen visst är det kul att efter avslutat lopp hänga på sig medaljen och gå och äta en bit mat och visa upp sin trofé? Det är roligt att få kommentarer och gratulationer, och ibland stöter man på någon som sprungit något lopp några år tidigare och så är s
Jamen visst är det kul att efter avslutat lopp hänga på sig medaljen och gå och äta en bit mat och visa upp sin trofé? Det är roligt att få kommentarer och gratulationer, och ibland stöter man på någon som sprungit något lopp några år tidigare och så är s
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 19:26Varför stuva undan dem i ett skåp eller i en hylla? Varför inte bli lite trendiga vi också,bär dem till vardags,kan hiphoparna så kan väl vi;) Äkta blingbling,inte stulet från en mercagrill....
Varför stuva undan dem i ett skåp eller i en hylla? Varför inte bli lite trendiga vi också,bär dem till vardags,kan hiphoparna så kan väl vi;) Äkta blingbling,inte stulet från en mercagrill....
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:15Inovativt Shaggy, pluspoäng på det!
Inovativt Shaggy, pluspoäng på det!
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:26Oj då....nu börjar det att brännas..!!!!
I trappen ner till tvättstugan hänger det på hatthyllan några finfina tygpåsar....det handlar om alla "Nummerlappskuverten" å alla goodybagsen under alla år...några asfina typ Roma å andra hufvudstadsmarathons....a
Oj då....nu börjar det att brännas..!!!!
I trappen ner till tvättstugan hänger det på hatthyllan några finfina tygpåsar....det handlar om alla "Nummerlappskuverten" å alla goodybagsen under alla år...några asfina typ Roma å andra hufvudstadsmarathons....a
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:29Kjell, du är för gullig 🙂
Kjell, du är för gullig 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:56Mina ligger i en låda. Vissa speciella och vissa ganska ordinära.
En kille på jobbet som hade 50-årskalas hade radat upp alla sina Gbgvarvet, LL, Sth Mara, halvmara mm på ett bord som han stolt visade alla gäster. Liteimponerande med 15-20 medaljer av va
Mina ligger i en låda. Vissa speciella och vissa ganska ordinära.
En kille på jobbet som hade 50-årskalas hade radat upp alla sina Gbgvarvet, LL, Sth Mara, halvmara mm på ett bord som han stolt visade alla gäster. Liteimponerande med 15-20 medaljer av va
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 21:18I en mycket fin träask som jag fått av en kär arbetskamrat just för detta syfte. Asken står inte framme men kanske ska jag ta fram den, nummerlappar har jag några insatta i min s.k. träningspärm. Där spar jag också alla mina träningskort, från all min st
I en mycket fin träask som jag fått av en kär arbetskamrat just för detta syfte. Asken står inte framme men kanske ska jag ta fram den, nummerlappar har jag några insatta i min s.k. träningspärm. Där spar jag också alla mina träningskort, från all min st
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 01:10efter att ha läst lite om vad ni gör med era medaljer så har jag stoppat ner mina medaljer i en hög glasvas som placerats på TV bänken 🙂 Som sagt...löjligt stolt över mina medaljer...
efter att ha läst lite om vad ni gör med era medaljer så har jag stoppat ner mina medaljer i en hög glasvas som placerats på TV bänken 🙂 Som sagt...löjligt stolt över mina medaljer...
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 22:14Jag har mina hängande på elementet på jobbet.... Men om man inte vill spara dom så kommer dom till pass när man har barnkalas och har tävlingar. Dela ut och ungarna blir garanterat glada! 😀
Jag har mina hängande på elementet på jobbet.... Men om man inte vill spara dom så kommer dom till pass när man har barnkalas och har tävlingar. Dela ut och ungarna blir garanterat glada! 😀