Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 21:46Jag har sparat mina (få) medaljer och mest stolt är jag över Tjurrusets från 2010. Hoppas kunna knipa en i år igen 🙂
Jag har sparat mina (få) medaljer och mest stolt är jag över Tjurrusets från 2010. Hoppas kunna knipa en i år igen 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:03Det är ingen mening med medaljer om ingen ser vad det är. Mina betongben kunde knappt gå in på pizzerian efter en sextimmars i Skövde, med medaljen glänsande på bröstet. Då kommer frågan:
- Har ni bowlat?
(#)
Det är ingen mening med medaljer om ingen ser vad det är. Mina betongben kunde knappt gå in på pizzerian efter en sextimmars i Skövde, med medaljen glänsande på bröstet. Då kommer frågan:
- Har ni bowlat?
(#)
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:26Påminner mig om kollegan som fick träningsvärk efter att vi varit och bowlat - utan medaljer :/
Påminner mig om kollegan som fick träningsvärk efter att vi varit och bowlat - utan medaljer :/
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:43Oj Mister Blister, det är ju inte det man vill höra efter en sån insats.
Ling, jag har fått träningsvärk efter att ha bowlat. Handlade nog rätt så mycket om min oteknik....
Oj Mister Blister, det är ju inte det man vill höra efter en sån insats.
Ling, jag har fått träningsvärk efter att ha bowlat. Handlade nog rätt så mycket om min oteknik....
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 06:46JO man använder väl muskler man inte är van vid där med. Men i det här fallet var det en kollega som aldrig gjorde några knop annat än i jobbet, vid skrivbordet alltså, och ingne annan kände av ngt (eller så teg de).
JO man använder väl muskler man inte är van vid där med. Men i det här fallet var det en kollega som aldrig gjorde några knop annat än i jobbet, vid skrivbordet alltså, och ingne annan kände av ngt (eller så teg de).
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 08:14jag sparar alla mina medaljer och nummerlapparc och tröjor. På nummerlapparna har jag skrivit reultaten. Dock har jag inte medaljerna upphängda längre, det började bli för många..
jag sparar alla mina medaljer och nummerlapparc och tröjor. På nummerlapparna har jag skrivit reultaten. Dock har jag inte medaljerna upphängda längre, det började bli för många..
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 12:16Jag har renoverat en gammal pannrum i källaren till en gym. Där tränar vi med sonen ofta och även sparar alla medaljer som hänger runt väggen i en snöre och några hyllor och vitrinskåp. Har även sparat alla resultat listor sorterade med årtal till pärm. h
Jag har renoverat en gammal pannrum i källaren till en gym. Där tränar vi med sonen ofta och även sparar alla medaljer som hänger runt väggen i en snöre och några hyllor och vitrinskåp. Har även sparat alla resultat listor sorterade med årtal till pärm. h
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 14:06Sparar medaljerna i en låda, utan tanke egentligen. I vintras hittade jag igen dem när jag städade, insåg då att vissa lopp hade jag till och med glömt bort, men jag mindes dem igen då jag såg medaljerna. Detta gör att jag tänker spara dem, om jag redan g
Sparar medaljerna i en låda, utan tanke egentligen. I vintras hittade jag igen dem när jag städade, insåg då att vissa lopp hade jag till och med glömt bort, men jag mindes dem igen då jag såg medaljerna. Detta gör att jag tänker spara dem, om jag redan g
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 14:38Jag spar alla mina medaljer fullt synliga i en hylla i vardagsrummet.
Jag är galet stolt över mig själv som totalt ändrat min livsstil, gått ner 40 kg i vikt och börjat springa.
Men vissa dagar känner jag mig fortfarande tjock och värdelös. Då plockar j
Jag spar alla mina medaljer fullt synliga i en hylla i vardagsrummet.
Jag är galet stolt över mig själv som totalt ändrat min livsstil, gått ner 40 kg i vikt och börjat springa.
Men vissa dagar känner jag mig fortfarande tjock och värdelös. Då plockar j
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 15:42Josefine! (t+)
Josefine! (t+)