Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad gör ni med alla medaljer?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har några hängande på en hylla i köket och hittills har jag sparat alla, för att det är något jag är stolt över. När jag åkte hem efter halvmaran på Kungsholmen i våras så hänge medaljen runt halsen hela vägen hem. Det måste vara upp till var och en o

Jag satte en lite klisterlapp på "baksidan" av medaljen.

Redigt gjort av mig! (t+)

Simon: Thanks for sharing that story!

Very nice Simon.

I also have some medals left from when I was a kid.
Plus the diploma after my first race ever at age 14.

(t+)

Fint skrivet Simon, jag läste och skrattade med några tårar i ögonvrån. Får komma i håg din vilja att fortsätta trots att alla sa åt dig att sluta när det blir jobbigt med träningen. Fast min rosa medalj får vara imaginär 🙂

Mina medaljer hänger på en krok i "hemmakontoret" som är en inredd klädkammare. Tittar väl inte på dem så ofta, men iblan bläddrar jag igenom dem och minns känslan eller säger "Oj, var det redan 2008 jag sprang i XXX".

På jobbet har jag en inramad numme

I en låda i förrådet ligger det någon medalj och plakett från skoltidens handbollspel, men i mitt korta löparliv har det bara blivit 2 st än så länge, Blodomloppet i Linköping 2009 och Göteborgsvarvet 2010. Medaljer som alla deltagare får. Medaljen från B

Med medaljer på senare tid så har jag tagit en vit tejpbit som går att skriva på och fäster på baksidan med notering om datum, distans, tid och placering, sen ligger de i en pappåse i ett skåp.
Vissa pokaler som är i mässing eller dyl och utan handtag fun

Jag är lite av en samlare och har nog kvar de flesta nummerlappar - vissa hänger på väggen i övernattningslägenheten i stockholm resten ligger hemma i en låda.

Vad gäller medaljerna hänger resp. ligger de som jag värderar mest (Kalmar Järnmannen, Sthlm