Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad gör ni med alla medaljer?
You need to log in to create posts and topics.

Ett användningsområde som man kanske inte komer att tänka på är att de med ögla kan användas som lod. Knyt ett långt snöre i bara. De är tillräckligt tunga och fastnar inte när de är runda. Det gjorde jag när jag ville kolla skorstenspipor på huset 🙂 An

Jag ger mina medaljer till barnen. De gillar att leka med dem och tror att det är äkta guld.
Den dagen jag lyckas klara medaljtiden på LL så ska jag hänga upp den på jobb (hv)

BILD:http://i626.photobucket.com/albums/tt344/lelle60/JESPER30023.jpg

Ja inga medaljer får man ju ha framme i huset...utan dom finns lagrade i en mindre alkov i hemmakontoret där typ bara jag ser dom och är. Kul då att få visa er samlingen...tja det finn

Kjelle, spritsamlingen ser ju större ut än medaljsamlingen?

Hi hi, ni är för roliga 😀

Ja men Anders ....ja sa ju att det fanns mera på en annan hylla....ehe...tja kanske av båda valörerna då.
Den dan K-G kommer förbi med chaufför så ska vi öppna nån finfin Single Malt tillsammans....ja endast för åtgångens skull då...hehe.. Tja som jag tid

Varannan Jäger?

Naturligtvis.....!
Det är jag bombis på att man sa inför årets sista april firande som ju brukar vara över en massa timmar å så ...halvt dygn..."Varannan Jäger"....så kommer ni att klara firandet bra"...????
Å så tillbaka till medaljerna....??

10:e september kan man få en flaska vin + ett diplom som visar dig taget av en viss Rune Larsson. + tid.
Skräcklanmaran i Vänersborg.

Det är svårt att dricka en medalj.;)