Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVad gör ni med alla medaljer?
You need to log in to create posts and topics.

Underbar löpare Anders...men för djävlig som fotograf....hehe...
Nu måste jag naturligtvis hitta min underbara medalj å fotta den som det ska se ut...Hjälp....i morgon då...pust...!?

Vaddå?! Tapeten till höger blev väl ändå skarp & fin?!

-Inte ens ett skruttigt mobilfoto i för svagt ljus förtar skönheten i denna lilla bit av kalksten 😉

Jag trodde det var en plastlåda, och medaljen låg inuti...

*Arrrghhh!* Vi får väl invänta Fotto-Kjelles högpixlade superbild om han nu hittar just denna unika artefact i medaljberget 😉

Vet inte om någon sagt det ännu, men i alla tävlingar får man inte medalj...fastän de är både långa och jobbiga. Inget problem egentligen.(t+)

Jag behåller mina men de ligger i en låda och man ser dem bara när man kastar ner någon ny medalj. Det har blivit ett par kg nu känns det som. Även om alla får dem i samma tävling så har ändå ingen annan dem än de som sprang just den tävlingen resonerar j

Jag är sjukt stolt över min första Vårruset-medalj för utan Vårruset hade jag aldrig kommit igång med löpning. Det var för Vårrusets skull jag envisades med att jogga, det gick så sakta att små barn hade kunnat gå om mig men jag gav inte upp ändå. 3,2km p

En amerikansk idé: http://runtrails.blogspot.com/2011/08/donating-race-medals-to-recovering.html

Nu blev jag lite rörd..... Det var nog det bästa tipset hittills (t+)

De tävlingar som jag håller på får man medalj bara de tre bästa vissa lopp fem. Tävlar i friidrott kort till medel distans. Vissa terrän tävlingar och skidor. Men som sakt det flesta tävlingar får bara de tre första medalj! 🙂