Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:44Vad jag gör på en fredag? Tjahh, har kört ett spinningpass på en timma, sedan så fundilerar jag på att antingen jogga eller promenixa lite senare, vi får se 🙂
Vad jag gör på en fredag? Tjahh, har kört ett spinningpass på en timma, sedan så fundilerar jag på att antingen jogga eller promenixa lite senare, vi får se 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 19:04Jag har gymat och simmat också...
Jag har gymat och simmat också...
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 19:05Skönt som fasiken att få träningen gjord varje dag, man mår tusen gånger bättre av det. Sen kan man bara slappa med gott samvete, om man nu vill 🙂
Skönt som fasiken att få träningen gjord varje dag, man mår tusen gånger bättre av det. Sen kan man bara slappa med gott samvete, om man nu vill 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 20:00Hörru Anders.
http://www.youtube.com/watch?v=f1rUSuYGWa0
Hörru Anders.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 20:07Ja justdet...
Jag råkar veta att det är en viss Anders som fyller 30 idag 😉
Ja justdet...
Jag råkar veta att det är en viss Anders som fyller 30 idag 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:09Är det samma Anders jag skickar youtube-länkar till?
Är det samma Anders jag skickar youtube-länkar till?
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:13Heter han Nilsson i efternamn så är det samme sn(g)ubbe 😉
Heter han Nilsson i efternamn så är det samme sn(g)ubbe 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:20Jaha, då kanske man får ha lite överseende. Att äta tårta kan ta tid faktiskt. 🙂
Jaha, då kanske man får ha lite överseende. Att äta tårta kan ta tid faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:29Jag har precis tittat klart på Talang och försöker bli på bättre humör
Jag har precis tittat klart på Talang och försöker bli på bättre humör
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:32Den där standup-komikern var inget vidare.. :/
Den där standup-komikern var inget vidare.. :/