Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anders, jag köpte nuvarande förra året. Lyckades hitta med franska gängor. I vevlagret är det inte heller lösa, de sitter i såndär hållare, men helt öppet. Efter vintrns alla grusvägar (kommunen kallar det asfalterat) så är det nog väldigt skitigt inne i

Dåså. 🙂 Såg bara en möjlighet att faktiskt kunna ha nytta av jobbet lite. 😉

Hoppas du fåren trevlig helg, antar att du kommer spendera den på cykel en del.

Detsamma, njut av solen. ska bara fundera på vilken cykel jag ska ta idag... i-landsproblem.

Väl värt att spendera de timmarna jag gjorde igår på att få ordning på maillistan för styrelsen! Jättebra respons bara en som inte har svarat ännu. Och klockan är bara barnet 😀 /me studsar runt lite
Det här med föreningsliv är inte så dumt efterallt 😉

Oj Helena... blev lite miss i kommunikationen där kanske!

Men ujj vilket äventyr det blev! 🙂

JA! Så va den här, början på en härlig helg!
Efter lite tankekiv så tillbringas kvällen med grillning ihop med ett stort, smått galet singelgäng i våran kära stad. VÅREN ÄR HÄRLIG (L)

Sedan kan ni sjunga: Tjo va de va livat i holken i fredags!

Jag ska väl inte göra nåt särskilt själv men det känns bra ändå.
Fredag är det ju

Fredag igen.. Är lite veckodag vild..
Sitter på mallorca och ska flyga hem i morrgon bitt efter 17 dagar här med mycket trevlig cykling. Men i kväll blir det lungt som vanligt vill vara pigg när man ska upp och resa.

Roligt: Jag ska gymma en sväng, det är alltid kul.

Sen ska handla på Maxi, städa och förbereda för att kunna tvätta på det effektivaste sättet någonsin imorgon. Vet någon om det finns klämmor för sockar så man slipper sortera höger och vänster förresten?

Jag ska på puben med en gammal klasskamrat som jag inte sett på 23 år, ska bli riktigt kul!!