Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:43Laddar med pasta för mitt livs första tävling i cykel i morgon - lite nerver smyger sig in. Ska kolla lite jobb om en stund också... tyvärr. Fotbollens div 4 hade premiär ikväll, det slår allt på TV
Laddar med pasta för mitt livs första tävling i cykel i morgon - lite nerver smyger sig in. Ska kolla lite jobb om en stund också... tyvärr. Fotbollens div 4 hade premiär ikväll, det slår allt på TV
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:53Jag har kollat på "så ska det låta", och tyvärr även på "grillat".
Jag har kollat på "så ska det låta", och tyvärr även på "grillat".
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:59Jag har gjort det enkelt för mig, har inget TV-abbonemang. Man får väldigt mycket mer tid till t ex träning har jag märkt
Jag har gjort det enkelt för mig, har inget TV-abbonemang. Man får väldigt mycket mer tid till t ex träning har jag märkt
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:00Själv har jag suttit och slösurfat i en timme nu. Mycket meningsfullt...
Andrew- lycka till!
Själv har jag suttit och slösurfat i en timme nu. Mycket meningsfullt...
Andrew- lycka till!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:02Andrew, är det imorgon jag inte ska gå ut i skogen här hemma? Tyckte jag såg nån MTB-skylt när jag kom från stallet idag 🙂
Andrew, är det imorgon jag inte ska gå ut i skogen här hemma? Tyckte jag såg nån MTB-skylt när jag kom från stallet idag 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 22:04Jag får säga det samma. Andrew. Lycka till! Det kommer att gå fin fint!
Jag får säga det samma. Andrew. Lycka till! Det kommer att gå fin fint!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:06Pia // Jag ska köra i öppen tävlingsklass i Östgötaloppet som är landsväg och har start och mål i Ljung, utanför Ljungsbro, utanför Linköping. Så det är iaf inte mig du bör se upp med 😉
Tackar för lyckönskningen, den är välbehövlig för jag är lite nervö
Pia // Jag ska köra i öppen tävlingsklass i Östgötaloppet som är landsväg och har start och mål i Ljung, utanför Ljungsbro, utanför Linköping. Så det är iaf inte mig du bör se upp med 😉
Tackar för lyckönskningen, den är välbehövlig för jag är lite nervö
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:08Mellan 25-60 km/h
Mellan 25-60 km/h
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:09Nervositeten lugnar sig säkert så fort du står på startlinjen! (fast det kanske inte är någon tröst just nu...)
Nervositeten lugnar sig säkert så fort du står på startlinjen! (fast det kanske inte är någon tröst just nu...)
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:12Ska ta å kila hem från jobbet.
16 timmars dag.... 😀Najs å va singel så man får jobba lite 😉
Ska ta å kila hem från jobbet.
16 timmars dag.... 😀
Najs å va singel så man får jobba lite 😉