Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:22Själv sitter jag just nu o funderar på vad det är för fel på telefonlinjen....
eftersom bredbandet fungerar utmärkt men inte hemtelefonen... och de kommer från samma uttag....
Själv sitter jag just nu o funderar på vad det är för fel på telefonlinjen....
eftersom bredbandet fungerar utmärkt men inte hemtelefonen... och de kommer från samma uttag....
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:23En fnurra på tråden?
En fnurra på tråden?
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:34Det händer grejer en bit från ditt hus. Data åker in i en server o vidare hit bl a. De impulser som ska vidare ut på telenätet ska igenom en annan burk o den är det nåt fel på. Kan dock inte vara mitt fel, för mina grejor har de inte satt in på den burken
Det händer grejer en bit från ditt hus. Data åker in i en server o vidare hit bl a. De impulser som ska vidare ut på telenätet ska igenom en annan burk o den är det nåt fel på. Kan dock inte vara mitt fel, för mina grejor har de inte satt in på den burken
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:39En stor fnurra på tråden...
och nu började jag seriöst att fundera på att lägga ner det där med hemtelefon 🙂
ska det verkligen vara nödvändigt att ha....
de enda som ringer på den är ju mamma o pappa, och så försäljare förstårs
En stor fnurra på tråden...
och nu började jag seriöst att fundera på att lägga ner det där med hemtelefon 🙂
ska det verkligen vara nödvändigt att ha....
de enda som ringer på den är ju mamma o pappa, och så försäljare förstårs
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 22:42Jag kommunicerar med yttervärlden genom ett enda uttag. Data, tv, tele; ett uttag. En tunn sladd mellan mej och den övriga världen.
Jag kommunicerar med yttervärlden genom ett enda uttag. Data, tv, tele; ett uttag. En tunn sladd mellan mej och den övriga världen.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:42Har inte haft fast telefon sen -95. Har aldrig varit några problem
Har inte haft fast telefon sen -95. Har aldrig varit några problem
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 22:45Ja men så är du ju singel också.
Ja men så är du ju singel också.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:46Får fundera på det där med fast telefon....
Beror på hur stort problemet är just nu...
Får fundera på det där med fast telefon....
Beror på hur stort problemet är just nu...
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:47Jag har följt allt som har hänt kring TPB domen, och tillökningen i Piratpartiet idag.
Ung Pirat är nu Sveriges Största Politiska ungdomsförbund o/
Och Piratpartiet har fått mer än 4000 nya medlemmar, sedan klockan 8 i morse 😛
Sedan har jag på kvällskv
Jag har följt allt som har hänt kring TPB domen, och tillökningen i Piratpartiet idag.
Ung Pirat är nu Sveriges Största Politiska ungdomsförbund o/
Och Piratpartiet har fått mer än 4000 nya medlemmar, sedan klockan 8 i morse 😛
Sedan har jag på kvällskv
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:47Aadu // lmao, där fick du mig.
Aadu // lmao, där fick du mig.