Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:48Fungerar det bra med IP-telefoni? Här är det ett ganska krånglande bredband, så min tanke är ju att hemtelefonen aldrig skulle fungera sådana fall... Men, att säga upp Telias fasta abonnemang är ju ganska lockande, särskilt sedan de aviserade om en prish
Fungerar det bra med IP-telefoni? Här är det ett ganska krånglande bredband, så min tanke är ju att hemtelefonen aldrig skulle fungera sådana fall... Men, att säga upp Telias fasta abonnemang är ju ganska lockande, särskilt sedan de aviserade om en prish
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 22:49Lägg ner fast telen Pia, jösses. Fast tele är ju löjligt. Jag har det men fattar inte heller varför.
Lägg ner fast telen Pia, jösses. Fast tele är ju löjligt. Jag har det men fattar inte heller varför.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:57men måste man inte ha ett telefonabonnemang i jacket för att få bredband i jacket?? eller är det dags att byta ut det till mobilt också
men måste man inte ha ett telefonabonnemang i jacket för att få bredband i jacket?? eller är det dags att byta ut det till mobilt också
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:00Bredband kan du väl ha utan att ha en fast telefon?? Annars vore det väl ingen mening med bredbandstelefoni? Har man modem kanske det är en annan sak...
Bredband kan du väl ha utan att ha en fast telefon?? Annars vore det väl ingen mening med bredbandstelefoni? Har man modem kanske det är en annan sak...
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:00Har mobilt bredband med HSDPA. Max 7.2 MB fast i verkligheten snittar det ca 2. Som ett "normalt" ADSL ca. Funkar helt OK man man inte laddar hem saker.
Har mobilt bredband med HSDPA. Max 7.2 MB fast i verkligheten snittar det ca 2. Som ett "normalt" ADSL ca. Funkar helt OK man man inte laddar hem saker.
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 23:02Det kan vara som du säger eller så kan det vara på nåt annat sätt. Jag vet inte helt enkelt.
Det kan vara som du säger eller så kan det vara på nåt annat sätt. Jag vet inte helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:02... och det har i alla fall jag nästan blivit för feg för att göra sedan 1 april... Fungerar det med webradio (som jag nästan jämt har på när jag är hemma), eller tar det för stor plats?
... och det har i alla fall jag nästan blivit för feg för att göra sedan 1 april... Fungerar det med webradio (som jag nästan jämt har på när jag är hemma), eller tar det för stor plats?
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:05Aadu, kanske är jag bara lite trögtänkt efter en jobbig vecka, men vad har fast telefon med singelskapet å göra?
Menar du att jag skulle bli mer osingel om jag skaffar mig vanlig hemtelefon igen? 😉
(kan det vara värt det besväret, näää tror inte det
Aadu, kanske är jag bara lite trögtänkt efter en jobbig vecka, men vad har fast telefon med singelskapet å göra?
Menar du att jag skulle bli mer osingel om jag skaffar mig vanlig hemtelefon igen? 😉
(kan det vara värt det besväret, näää tror inte det
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:05Du kan ha bredband via en fast kabel som något annat bolag t ex Bredbandsbolaget har dragit in. Tekniska Verken i Linköping har också bredband via egna linjer. Com Hem har via antennkabel. Ska man ha det som oftast kallas ADSL så går det via telejacket oc
Du kan ha bredband via en fast kabel som något annat bolag t ex Bredbandsbolaget har dragit in. Tekniska Verken i Linköping har också bredband via egna linjer. Com Hem har via antennkabel. Ska man ha det som oftast kallas ADSL så går det via telejacket oc
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:09Sant andrew. Monopolet har tagits bort och inget telefonabonnemang på det sättet behövs längre för ADSL. Jag kör BBB utan något sådant.
Åsa, du får tunnla trafiken nu efter 1:a April. 🙂
Sant andrew. Monopolet har tagits bort och inget telefonabonnemang på det sättet behövs längre för ADSL. Jag kör BBB utan något sådant.
Åsa, du får tunnla trafiken nu efter 1:a April. 🙂