Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mm, effektiviteten personifierad i en Åsa där. Hur har du tänkt dig med cyklister då? Det går väl rätt snabbt för dem att cykla förbi dig när du sitter där i din fällbara stol. Hur ska du få dem att stanna?

Wow, den tiden är jag inte direkt avundsjuk på. Sov gott, Sofia!

Småspik...

Kommer nog fungera rätt bra. 🙂

Av en ren slump kan jag sitta med en slang, verktyg och en pump...

Då skulle man garanterat bli glad och sen har man ett givet samtalsämne i varför det sitter en solbränd Åsa surfandes på funbeat brevid vägkanten.

Yepp, det kan ju inte bli något annat än bra (särskilt inte om de inser att det är jag som råkat tappa spiken, det kan bli svårt att förklara att jag faktiskt ÄR en stabil person..). Nä, dags och sova nu, tack och lov ska jag inte upp så tidigt som Sofia,

Jag lovar att hålla min mun stängd iaf.

Låter rätt vettigt det. Själv ska jag sova som om det inte fanns någon morgondag. Eh. Sov gott iaf. 🙂

Jag var på en skön och solig runda i eftermiddags. Kortärmat och kortbent i sommarvärmen! Fick lite färg på armar och ben också! 😀

Sen drog jag till gymmet och körde ett hårt benpass. Är sjukt seg i benen just nu. Att gå upp för en trapp eller resa sig

Sitter i soffan med ett glas vin och har precis läst klart Dragons of Eden av Carl Sagan, om evolutionen av människans intelligens. Väldigt intressant!

Nu blir det Stephen Hawking, Universum i ett nötskal. Det har jag sett fram emot! (H:)