Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 23:10Anna, jag antar bara att man är mera mobil och flexibel med ett mobilt bredband.
Men jag är ute på svag is här. Mina kablar är inte det minsta mobila, det sitter fast förankrade.
Anna, jag antar bara att man är mera mobil och flexibel med ett mobilt bredband.
Men jag är ute på svag is här. Mina kablar är inte det minsta mobila, det sitter fast förankrade.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:11Tunnla??? *host*, visserligen börjar jag ju bli gammal, men vad är det??
Tunnla??? *host*, visserligen börjar jag ju bli gammal, men vad är det??
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 23:12Jo, men det har jag hört talas om. Nån slags host som gör att ingen kan se din ipadress
Jo, men det har jag hört talas om. Nån slags host som gör att ingen kan se din ipadress
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:15Precis, med VPN-tunnel. Newsgroups och Usenet fungerar väl också bra för nedladdning iofs. Nu kom vi nog ännu längre ifrån topic.
Precis, med VPN-tunnel. Newsgroups och Usenet fungerar väl också bra för nedladdning iofs. Nu kom vi nog ännu längre ifrån topic.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:17Nja, så off topic är det väl inte... Att ladda hem film och musik kan ju betraktas som en fredagssyssla!;)
Nja, så off topic är det väl inte... Att ladda hem film och musik kan ju betraktas som en fredagssyssla!;)
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:22Sant iofs. Man kan också få all diskussion om mobilt bredband till att det möjliggör för dig att sitta ute och flörta med förbipasserande löpare/cyklister/beefcakes.
Sant iofs. Man kan också få all diskussion om mobilt bredband till att det möjliggör för dig att sitta ute och flörta med förbipasserande löpare/cyklister/beefcakes.
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 23:23Ooops, nu börjar Kill Bill 1 på fyran! God natt!
Ooops, nu börjar Kill Bill 1 på fyran! God natt!
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:25Revenge is a dish best served cold, nighters.
Revenge is a dish best served cold, nighters.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:26Eric: Absolut! Och förutom att flirta med alla som springer och cyklar förbi hinner man ju också jobba bort vinterns likblekhet så att man blir mer attraktiv;) Snacka om effektivt- surfa, ragga, sola...
Eric: Absolut! Och förutom att flirta med alla som springer och cyklar förbi hinner man ju också jobba bort vinterns likblekhet så att man blir mer attraktiv;) Snacka om effektivt- surfa, ragga, sola...
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:29Jag har mobilt bredband, men inte sjutton hjälper det när den bärbara dör så fort jag drar ur sladden 😉
Nepp, jag ska upp och jobba kvart i sex i morgon så nu är det godnatt. Sov gott!
Jag har mobilt bredband, men inte sjutton hjälper det när den bärbara dör så fort jag drar ur sladden 😉
Nepp, jag ska upp och jobba kvart i sex i morgon så nu är det godnatt. Sov gott!