Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anna, jag antar bara att man är mera mobil och flexibel med ett mobilt bredband.
Men jag är ute på svag is här. Mina kablar är inte det minsta mobila, det sitter fast förankrade.

Tunnla??? *host*, visserligen börjar jag ju bli gammal, men vad är det??

Jo, men det har jag hört talas om. Nån slags host som gör att ingen kan se din ipadress

Precis, med VPN-tunnel. Newsgroups och Usenet fungerar väl också bra för nedladdning iofs. Nu kom vi nog ännu längre ifrån topic.

Nja, så off topic är det väl inte... Att ladda hem film och musik kan ju betraktas som en fredagssyssla!;)

Sant iofs. Man kan också få all diskussion om mobilt bredband till att det möjliggör för dig att sitta ute och flörta med förbipasserande löpare/cyklister/beefcakes.

Ooops, nu börjar Kill Bill 1 på fyran! God natt!

Revenge is a dish best served cold, nighters.

Eric: Absolut! Och förutom att flirta med alla som springer och cyklar förbi hinner man ju också jobba bort vinterns likblekhet så att man blir mer attraktiv;) Snacka om effektivt- surfa, ragga, sola...

Jag har mobilt bredband, men inte sjutton hjälper det när den bärbara dör så fort jag drar ur sladden 😉

Nepp, jag ska upp och jobba kvart i sex i morgon så nu är det godnatt. Sov gott!