Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:20Dom borde använda koniska rullager istället...
Dom borde använda koniska rullager istället...
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 22:24Till styrlager? Du skämta aprillo.
Till styrlager? Du skämta aprillo.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:24Börja inte sörpla på den drinken bara..
Börja inte sörpla på den drinken bara..
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:26Vore väl fan så bra, bara att spänna till dom, sen sitter dom som ett schmäck. Tar man isär dom så är det inget som trillar bort å har sig...finemang. Skulle väl kosta iof, men ändå
Vore väl fan så bra, bara att spänna till dom, sen sitter dom som ett schmäck. Tar man isär dom så är det inget som trillar bort å har sig...finemang. Skulle väl kosta iof, men ändå
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 22:28Häda inte! det är ju originallager på en 30-årig gammal Crescent. Här byts ingenting som fungerar. Vilke vevlagren inte gjorde förra året. Franska vevlager växer inte på trän numera...
Lisa: nej usch, då kan jag ju bli smal.
Häda inte! det är ju originallager på en 30-årig gammal Crescent. Här byts ingenting som fungerar. Vilke vevlagren inte gjorde förra året. Franska vevlager växer inte på trän numera...
Lisa: nej usch, då kan jag ju bli smal.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:28Styrlager behöver väl kunna hantera sidolaster bra också?
Styrlager behöver väl kunna hantera sidolaster bra också?
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:29Ja, ett koniskt rullager tar väl både axiella och radiella belastningar... eller har jag fel?
Ja, ett koniskt rullager tar väl både axiella och radiella belastningar... eller har jag fel?
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:30Hemsk tanke.
Då satt glassen bättre. Kan bara älska B&JHuvva... gonatt
Hemsk tanke.
Då satt glassen bättre. Kan bara älska B&J
Huvva... gonatt
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:32Gonattis! 🙂
Gonattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 23:02Bruse, ge mig ytterdiameter, innerdiameter å tjocklek så ska du få en fin lista med möjliga ersättningar. Så slipper du den franska skiten. 😉
Har själv tryckt i mig en fin räkmacka på stans högsta bar. Hutlöst överprisad dock. Till det lättöl. Så spänna
Bruse, ge mig ytterdiameter, innerdiameter å tjocklek så ska du få en fin lista med möjliga ersättningar. Så slipper du den franska skiten. 😉
Har själv tryckt i mig en fin räkmacka på stans högsta bar. Hutlöst överprisad dock. Till det lättöl. Så spänna