Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, jag har inga idér alls, sitter å roar mig med en massa smilysar på MSN... enda jag kunde hitta på en fredagskväll 🙁

..men har du inga roligare smilysar att komma med än dän där surgubben (som min iofs (#)... men jag kan väl erkänna att dom inte muntrar upp direkt :p

Haha, jodå, det finns både det ena och det andra... jäkla jobb att få alla på plats bara, har nyligen bytt adress schörrö 🙂

Va fasiken då, kanske snart likabra att lägga sig ner å tryna, händer inte mycket...

Du får väl kollektiv ändra adress åt allihopa på en gång då, tror du dom tar smilysar på adressändring me..

Hah, man kan ju ringa och fråga 😉 Då kanske det kommer en stor man med en jacka som har långa ärmar på, som man kan knyta bakom ryggen... Han är snäll den mannen, han ger bort såna jackor, for free! 😉

jaaaaduu.. ja håller nog med

jag har redan flera såna i garderoben... dom flesta börjar va lite välanvända. Kanske kan få en ny!

Ja, fråga han nästa gång det är dags 🙂 Bara ett hett tips!

Phu, inga lösa kulor över hela köksgolvet. Båda ligger i en varsin drink av avfettning just nu. Försäkerhetsskul, det var snustorrt.