Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:06Ja, jag har inga idér alls, sitter å roar mig med en massa smilysar på MSN... enda jag kunde hitta på en fredagskväll 🙁
Ja, jag har inga idér alls, sitter å roar mig med en massa smilysar på MSN... enda jag kunde hitta på en fredagskväll 🙁
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:10..men har du inga roligare smilysar att komma med än dän där surgubben (som min iofs (#)... men jag kan väl erkänna att dom inte muntrar upp direkt :p
..men har du inga roligare smilysar att komma med än dän där surgubben (som min iofs (#)... men jag kan väl erkänna att dom inte muntrar upp direkt :p
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:11Haha, jodå, det finns både det ena och det andra... jäkla jobb att få alla på plats bara, har nyligen bytt adress schörrö 🙂
Haha, jodå, det finns både det ena och det andra... jäkla jobb att få alla på plats bara, har nyligen bytt adress schörrö 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:13Va fasiken då, kanske snart likabra att lägga sig ner å tryna, händer inte mycket...
Va fasiken då, kanske snart likabra att lägga sig ner å tryna, händer inte mycket...
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:14Du får väl kollektiv ändra adress åt allihopa på en gång då, tror du dom tar smilysar på adressändring me..
Du får väl kollektiv ändra adress åt allihopa på en gång då, tror du dom tar smilysar på adressändring me..
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:15Hah, man kan ju ringa och fråga 😉 Då kanske det kommer en stor man med en jacka som har långa ärmar på, som man kan knyta bakom ryggen... Han är snäll den mannen, han ger bort såna jackor, for free! 😉
Hah, man kan ju ringa och fråga 😉 Då kanske det kommer en stor man med en jacka som har långa ärmar på, som man kan knyta bakom ryggen... Han är snäll den mannen, han ger bort såna jackor, for free! 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:15jaaaaduu.. ja håller nog med
jaaaaduu.. ja håller nog med
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:17jag har redan flera såna i garderoben... dom flesta börjar va lite välanvända. Kanske kan få en ny!
jag har redan flera såna i garderoben... dom flesta börjar va lite välanvända. Kanske kan få en ny!
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:18Ja, fråga han nästa gång det är dags 🙂 Bara ett hett tips!
Ja, fråga han nästa gång det är dags 🙂 Bara ett hett tips!
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 22:19Phu, inga lösa kulor över hela köksgolvet. Båda ligger i en varsin drink av avfettning just nu. Försäkerhetsskul, det var snustorrt.
Phu, inga lösa kulor över hela köksgolvet. Båda ligger i en varsin drink av avfettning just nu. Försäkerhetsskul, det var snustorrt.