Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 22:51Du gör många lyckliga med ditt jobb i morgon, tänk på det!
Du gör många lyckliga med ditt jobb i morgon, tänk på det!
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 01:17Kört ett rygg-pass, ett skönt spinningpass, Hårdrock vs. Pop, sen konsert med Sabaton å Hammerfall, sen Rockbaren å nu i säng,
Kört ett rygg-pass, ett skönt spinningpass, Hårdrock vs. Pop, sen konsert med Sabaton å Hammerfall, sen Rockbaren å nu i säng,
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 01:53Varit på karaokepub i kårhuset!
Hade trevligt. Hade tänkt sjunga, men fick tekniska problem. Lång ståry...
Varit på karaokepub i kårhuset!
Hade trevligt. Hade tänkt sjunga, men fick tekniska problem. Lång ståry...
Quote from Åsa Tysklind on 28 March 2009, 12:30Var en trevlig fredag..
Var och drack några goda öl först
Sen var jag på konsär med Thåström det var länge sedan man lyssant på han.
Efter det var jag en sväng ut på krogen och spanade men det stannade vid det.
Var en trevlig fredag..
Var och drack några goda öl först
Sen var jag på konsär med Thåström det var länge sedan man lyssant på han.
Efter det var jag en sväng ut på krogen och spanade men det stannade vid det.
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 12:50Jag var med en kompis på bio och såg Män som hatar kvinnor. Därefter blev det ett par öl.
Jag var med en kompis på bio och såg Män som hatar kvinnor. Därefter blev det ett par öl.
Quote from Fredric Lagerström on 28 March 2009, 12:55Ja, hur var den filmen då? Den har jag funderat på att se. Bra skådisar ju genomgående...
Ja, hur var den filmen då? Den har jag funderat på att se. Bra skådisar ju genomgående...
Quote from Funbeat user on 28 March 2009, 13:03Jag tycker filmen var bra. Trodde att jag skulle tycka att den kändes för lång (2½ timme), men det gjorde den inte.
Jag tycker filmen var bra. Trodde att jag skulle tycka att den kändes för lång (2½ timme), men det gjorde den inte.
Quote from Fredric Lagerström on 28 March 2009, 13:04Noterar detta.
Noterar detta.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:15Jag jobbar 🙁 (t-)
Men någon ska ju göra det också 🙂
Jag jobbar 🙁 (t-)
Men någon ska ju göra det också 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:18Har simmat och promenerat, nu precis käkade jag och ska inte göra ett dyft.
Har simmat och promenerat, nu precis käkade jag och ska inte göra ett dyft.