Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 07:33Låter bra Marie, glöm inte läsa lite historia också.
http://en.wikipedia.org/wiki/Editor_war
Låter bra Marie, glöm inte läsa lite historia också.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 11:44Har redan hört mycket sånt. 😀 Både ang editors och språk 😀 Ska bli ett spännande projekt! och jag kommer följa det i min blogg, men i ett utkast som jag publicerar när jag anser att jag är klar 😀
Har redan hört mycket sånt. 😀 Både ang editors och språk 😀 Ska bli ett spännande projekt! och jag kommer följa det i min blogg, men i ett utkast som jag publicerar när jag anser att jag är klar 😀
Quote from Jan Lundquist on 16 March 2009, 07:52Vad har ni andra för huvudintresse av Funbeat? Att träffa en partner eller att diskutera/lära mer om träning?
Som jag ser det är det bättre att regga sig på en dejtingsida om det är partner man är ute efter.
Vad har ni andra för huvudintresse av Funbeat? Att träffa en partner eller att diskutera/lära mer om träning?
Som jag ser det är det bättre att regga sig på en dejtingsida om det är partner man är ute efter.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 10:07Det ena behöver ju utesluta det andra;) Jag är med på dejtingsidor också, men här i singelforumet är det mycket roligare diskussioner:-)
Det ena behöver ju utesluta det andra;) Jag är med på dejtingsidor också, men här i singelforumet är det mycket roligare diskussioner:-)
Quote from Åsa Tysklind on 16 March 2009, 11:01Ja dating sidor är nog bättre om man värkligen vill träffa någon men då kan det bli vem som hälst. Här det mera folk som är intreserad av träning ( hoppas ja ).
😉
Ja dating sidor är nog bättre om man värkligen vill träffa någon men då kan det bli vem som hälst. Här det mera folk som är intreserad av träning ( hoppas ja ).
😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 11:07ehh..ja men detta är singel tråden...poängen var vadå med en singel tråd??? Kolla om singlar tränade annourlunda eller att hitta någon att träna med...
ehh..ja men detta är singel tråden...poängen var vadå med en singel tråd??? Kolla om singlar tränade annourlunda eller att hitta någon att träna med...
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:04Håller fullständigt med Magnus, varför starta en singeltråd här om inte meningen är just SINGEL-tråd där singlar "träffar" varann. Det bästa här istället för vilken singeltråd som helst är ju att här vet man redan att man delar intresse av att jobba med s
Håller fullständigt med Magnus, varför starta en singeltråd här om inte meningen är just SINGEL-tråd där singlar "träffar" varann. Det bästa här istället för vilken singeltråd som helst är ju att här vet man redan att man delar intresse av att jobba med s
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:19Om inte annat så för att det är roligt att läsa och diskutera. Alla har ju mer eller mindre erfarenhet i ämnet, och man vet ju aldrig... Han eller hon kanske finns just här! Syns man inte så finns man inte 🙂
Förövrigt har jag tillbringat eftermiddagen m
Om inte annat så för att det är roligt att läsa och diskutera. Alla har ju mer eller mindre erfarenhet i ämnet, och man vet ju aldrig... Han eller hon kanske finns just här! Syns man inte så finns man inte 🙂
Förövrigt har jag tillbringat eftermiddagen m
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:40Ha ha det måste varit roligt!!
Ha ha det måste varit roligt!!
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:59Ptja, tjejen var ju korkad och valde inte honom så det blev inget lyckligt slut, men intressant var det! 😛
Ptja, tjejen var ju korkad och valde inte honom så det blev inget lyckligt slut, men intressant var det! 😛