Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

AW med en fd arbetskollega som numera är en god vän. Sen lite Häagen-Dazs och snart dags för ett avsnitt Twin Peaks.

klassisk fredagkväll 🙂

AW men en kollega och en vän, några öl tidigt, sen cola, för att avsluta med en joggingtur hem, ca 6km skulle jag tro... Börjar inse att jag har blivit dum i huvudet... (#)

Efter ett glas vin somnade jag i soffan...
Jippie vad kul man hade denna fredag. 😀
lol

Om man summerar första kvartalet 2009 så har jag åkt skidor i Funäsberget, Ramundberget, Tänndalen, Lofsdalen, Idre fjäll, Kungsberget, Klövsjö, Björnrike och Vemdalsskalet. Åre är på gång. Kanske till o med Hammarbybacken? Därutöver åkt längd i Bruksvall

> inlines-resa till Frankrike där jag siktar på att vi kommer köra runt 10 mil per dag beroende på hur mycket vin vi häller i oss under själva randonnén.

Är det en egenkomponerad resa eller är det någon som arrangerar en sådan resa? Med 10 mil per dag så

Det är en helt egenkomponerad resa som går på en ännu så länge hemlig rutt. Jag brukar inte dela ut rutterna innan jag själv fått pröva 😉 Vill va först! Men det är storslaget jag lovar. Kan kanske rapportera efteråt. Mnt Ventoux har jag redan varit på cy

Jag misstänkte att det var egenplanerat men om det är något land som skulle kunna tänkas ha en arrangör för något liknande så är det väl Frankrike?

Har du något tips, så tar jag tacksamt emot. Inlines som jag mött det utomlands har varit störst (mest utbrett bland fôlk) i Tyskland faktiskt. Men Frankrike har ju tillräckligt många invånare för att ha en drös intresserade också. Fö så brukar jag i alla

Who?

Rhône för vinet då! 😀

Nerden i mig har vaknat till liv! Jag sitter och lär mig Emacs för att sen kunna lära mig Python! Den ni 😉