Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 13:03Haha, jag spanar in helt rätt kille 😉 Men hans efternamn är precis lika tråkigt som mitt, fast han är snygg ändå 😀
Haha, jag spanar in helt rätt kille 😉 Men hans efternamn är precis lika tråkigt som mitt, fast han är snygg ändå 😀
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 13:11Tog bort det där, för jag läste i syne...
Var nog tröttare än jag trodde i dag...
Tog bort det där, för jag läste i syne...
Var nog tröttare än jag trodde i dag...
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 13:34Haha, vad är det du har räknat på nu? 😛
Haha, vad är det du har räknat på nu? 😛
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 14:19Sofia: Då kan vi stryka det jag sagt =)
Sofia: Då kan vi stryka det jag sagt =)
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 15:06Joaquin Phoenix... Jag gillar den förvandlingen han har gjort :D. Såg intervjun han gav hos Letterman, smått underlig! Sedan Ben Stillers imitation på oscarsgalan var ju också riktigt bra :). Ska bli skoj å se vad det blir av den förvirrade stackars manne
Joaquin Phoenix... Jag gillar den förvandlingen han har gjort :D. Såg intervjun han gav hos Letterman, smått underlig! Sedan Ben Stillers imitation på oscarsgalan var ju också riktigt bra :). Ska bli skoj å se vad det blir av den förvirrade stackars manne
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2009, 15:55Sofia: så ung och redan i förfall! Det är väl inga problem att dricka vin flera dagar irad.
Sofia: så ung och redan i förfall! Det är väl inga problem att dricka vin flera dagar irad.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:00Sofia; jag är nog tvungen att hålla med Bruse. Du ser inte så gammal ut... Du borde klara mera! 🙂
Sofia; jag är nog tvungen att hålla med Bruse. Du ser inte så gammal ut... Du borde klara mera! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:11Haha, nä jag är rätt färsk än så länge, men vem förstöra en hel dag med bakfylla?
Haha, nä jag är rätt färsk än så länge, men vem förstöra en hel dag med bakfylla?
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:35Ni ska bara veta vad en uppväxt i Grästorp gör med en....
Sitter här å förbannar min egen dumhet. Hur smart är det att köra tre "spinning special" på rad efter varandra och köra vart och hett som om det vore det sista passet på jorden? Tur man ska ut och
Ni ska bara veta vad en uppväxt i Grästorp gör med en....
Sitter här å förbannar min egen dumhet. Hur smart är det att köra tre "spinning special" på rad efter varandra och köra vart och hett som om det vore det sista passet på jorden? Tur man ska ut och
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:13Jag har ju sagt det hela tiden, du är konstig 😉
Jag har ju sagt det hela tiden, du är konstig 😉