Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2009, 15:59Det är oftare jag ångrar saker jag inte gjort, än saker jag gjort. Så kör hårt bäjbi!
Det är oftare jag ångrar saker jag inte gjort, än saker jag gjort. Så kör hårt bäjbi!
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 18:11Tvättar! Förmodligen klar framåt halv nio eller så. Hungrig som satan, men måste tömma ur maskinerna innan jag kan fixa mat.
Tvättar! Förmodligen klar framåt halv nio eller så. Hungrig som satan, men måste tömma ur maskinerna innan jag kan fixa mat.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 19:18Tackar Bruse!!
Jag har en bra känsla i magen just nu så det kommer nog gå bra.Till alla på FB som ska åka vasaloppet ett stort LYCKA TILL(t+):D
Tackar Bruse!!
Jag har en bra känsla i magen just nu så det kommer nog gå bra.
Till alla på FB som ska åka vasaloppet ett stort LYCKA TILL(t+):D
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 19:21Håller på och packar, åker nämligen till St Anton imorgon (t+)
ttp://www.stantonamarlberg.com/
Är i stort behov av semester efter ett antal tuffa veckor på jobbet.
Håller på och packar, åker nämligen till St Anton imorgon (t+)
ttp://www.stantonamarlberg.com/
Är i stort behov av semester efter ett antal tuffa veckor på jobbet.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 19:23Johan är det ok om vi byter så jag får åka utför så kan du ta mina 9 mil på platten???;);)
Johan är det ok om vi byter så jag får åka utför så kan du ta mina 9 mil på platten???;);)
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 19:26Knappast !!!!
Har åkt Vasaloppet för ett par år sedan och vet vad som väntar dig...
Känslan att svänga in på upploppet är dock obeskrivlig, måste upplevas.
Knappast !!!!
Har åkt Vasaloppet för ett par år sedan och vet vad som väntar dig...
Känslan att svänga in på upploppet är dock obeskrivlig, måste upplevas.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 19:30Ska bli kul att få känna på de känslan 🙂
Ska bli kul att få känna på de känslan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 20:27ugghhabuggah har jobbat tills nu å nu orkar man ju bara slappa framför tvn. Men det är väl inte helt fel? (H)
ugghhabuggah har jobbat tills nu å nu orkar man ju bara slappa framför tvn. Men det är väl inte helt fel? (H)
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 20:38Jobbat med luren i örat hela dagen, och sen ut och tränat. Nu är jag bara trött och ska bosätta mig i soffan med en kopp te. Om lusten faller på lite senare så har jag lite portvin och portugisisk ost som väntar. Eller så somnar jag i soffan 🙂
Jobbat med luren i örat hela dagen, och sen ut och tränat. Nu är jag bara trött och ska bosätta mig i soffan med en kopp te. Om lusten faller på lite senare så har jag lite portvin och portugisisk ost som väntar. Eller så somnar jag i soffan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 20:44LYCKA TILL!
LYCKA TILL!