Quote from Fredric Lagerström on 20 February 2009, 20:31Ja när Oldsberg slutar tror jag på spåret går i graven.
Tyvärr. Det kommer inte att bli sej likt. Jag kommer nog inte att titta då.
Missar iofs finalen som går just nu, men men.
Ja när Oldsberg slutar tror jag på spåret går i graven.
Tyvärr. Det kommer inte att bli sej likt. Jag kommer nog inte att titta då.
Missar iofs finalen som går just nu, men men.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:42Jag har fortfarande inte sett På spåret. Kanske dax att börja nu...
Jag har fortfarande inte sett På spåret. Kanske dax att börja nu...
Quote from Åsa Tysklind on 20 February 2009, 20:43Då får du skynda på .. Sista avsnittet nu.
Då får du skynda på .. Sista avsnittet nu.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:44Skulle gå och handla, var fan inte lätt... :S Slutade upp med ett paket korv, borde ju bli si så där 5 portioner iaf, kändes ekonomiskt.
Så nu steker jag korv och har gjort slut på sista av pulvermoset o/Hejja hejja!
2 timmar träning med hundarna blev
Skulle gå och handla, var fan inte lätt... :S Slutade upp med ett paket korv, borde ju bli si så där 5 portioner iaf, kändes ekonomiskt.
Så nu steker jag korv och har gjort slut på sista av pulvermoset o/
Hejja hejja!
2 timmar träning med hundarna blev
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 20:47Det kom en bok På spåret före jul... jag fick en från en kund som säljer dom, och en från Banverket. Gav bort den ena.
Det kom en bok På spåret före jul... jag fick en från en kund som säljer dom, och en från Banverket. Gav bort den ena.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:54Har haft en skön kväll på gymet. Var "medlemskickoff" ikväll, massa bjudgrejjer å live-musik å fettmätningsvåg å massage å skoj. 🙂 Och tro det eller ej, lyckades klämma in träning däremellan också, så nu sitter jag halvt om halvt död här. 🙂
Har haft en skön kväll på gymet. Var "medlemskickoff" ikväll, massa bjudgrejjer å live-musik å fettmätningsvåg å massage å skoj. 🙂 Och tro det eller ej, lyckades klämma in träning däremellan också, så nu sitter jag halvt om halvt död här. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 21:02Bundustar från Sydafrika. endast 175:- för en box. Du kan inte hitta ett billigare vin som är så himla bra!
Bundustar från Sydafrika. endast 175:- för en box. Du kan inte hitta ett billigare vin som är så himla bra!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 21:12Peter, dricker du en hel låda ikväll? Då hoppas jag du har sällskap av andra än barnen...
Peter, dricker du en hel låda ikväll? Då hoppas jag du har sällskap av andra än barnen...
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 21:45Nej Helena, en box räcker ganska länge här hemma! 🙂
Men det är billigt och väldans bra! Det gillar jag!
Nej Helena, en box räcker ganska länge här hemma! 🙂
Men det är billigt och väldans bra! Det gillar jag!
Quote from Fredric Lagerström on 27 February 2009, 10:25Hmm, det står på svt´s hemsida att Christian Luuk ska ta över På Spåret.
Hmm, kanske lite hopp ändå med honom vid rodret? Såg fö finalen igår då dom visade den i repris.Vad det blir idag är ännu ej bestämt.
Hmm, det står på svt´s hemsida att Christian Luuk ska ta över På Spåret.
Hmm, kanske lite hopp ändå med honom vid rodret? Såg fö finalen igår då dom visade den i repris.
Vad det blir idag är ännu ej bestämt.