Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 19:33Stina, det är det som är ovanligt som folk jublar åt. Ni kvinnor vickar ju på rôva jämt.
Stina, det är det som är ovanligt som folk jublar åt. Ni kvinnor vickar ju på rôva jämt.
Quote from Åsa Tysklind on 20 February 2009, 19:44Ja ha det är fredgar igen.
Sitter här ätigt lite god mat och tagit ett glas vin till,mmmm kanse blir lite mera vad ska man annas göra.
Surfa på FB så klart.
Ja ha det är fredgar igen.
Sitter här ätigt lite god mat och tagit ett glas vin till,mmmm kanse blir lite mera vad ska man annas göra.
Surfa på FB så klart.
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 19:51Ja, ett glas vin ska jag kolhydratladda med inför imorrn. Vicken bra idé!
Ja, ett glas vin ska jag kolhydratladda med inför imorrn. Vicken bra idé!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 19:52Jag har ätit sushi och semla:-)
Jag har ätit sushi och semla:-)
Quote from Åsa Tysklind on 20 February 2009, 19:52Har du något bra vin att rekomendera jag kör med mina vanliga vin.(H)
Har du något bra vin att rekomendera jag kör med mina vanliga vin.(H)
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 20:02African foot har blivit mitt husvin sen en tid.
African foot har blivit mitt husvin sen en tid.
Quote from Åsa Tysklind on 20 February 2009, 20:04Jag har kört med.
El Coto eller
RoodebergMåste hitta några nya.
Jag har kört med.
El Coto eller
Roodeberg
Måste hitta några nya.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:10På spåret, som vanligt. Tyvärr för sista gången. Visst påstår SVT att det blir en vettig ersättare, men På spåret ÄR Oldsberg, och vice versa. En epok går i graven.
På spåret, som vanligt. Tyvärr för sista gången. Visst påstår SVT att det blir en vettig ersättare, men På spåret ÄR Oldsberg, och vice versa. En epok går i graven.
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 20:18Tycker vi ska inför livegenskap på SVT, ingen får sluta på egen begäran, utan köra på med sitt program till dödsdagar.
Tycker vi ska inför livegenskap på SVT, ingen får sluta på egen begäran, utan köra på med sitt program till dödsdagar.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 20:29Jag tror inte att det var på egen begäran. Jag tror att SVT inte vill ha två stora nöjesprogram med samma programledare. I synnerhet när Oldsberg har eget bolag och "säljer" sig till SVT.
Jag tror inte att det var på egen begäran. Jag tror att SVT inte vill ha två stora nöjesprogram med samma programledare. I synnerhet när Oldsberg har eget bolag och "säljer" sig till SVT.