Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:23Men för tusan...jag köper den 500 spänn!
Men för tusan...jag köper den 500 spänn!
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:39De hade andra på tur, men även om hon visste att jag inte hade pengarna så frågade hon mig först.. 🙂
De hade andra på tur, men även om hon visste att jag inte hade pengarna så frågade hon mig först.. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 14:39Vad gör en singel i söderförort? Helst hade jag velat kela å hångla med en kvinna. Men får nog kela med min fixie, som ska drevas om till 15 bak (nu 16) för att få tyngre utväxling (2,8 istälelt för 2,6). Sen ska jag lägga mig tidigt, ska upp vid 7 och kö
Vad gör en singel i söderförort? Helst hade jag velat kela å hångla med en kvinna. Men får nog kela med min fixie, som ska drevas om till 15 bak (nu 16) för att få tyngre utväxling (2,8 istälelt för 2,6). Sen ska jag lägga mig tidigt, ska upp vid 7 och kö
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:41Låter spännande? 🙂 Hoppas du får det trevligt i morrn iaf..
Ikväll blir det nog lite träning med hundarna. Socialt med mamma och hundkompisar.
Annars blir det nog ganska lugnt. 🙂
Låter spännande? 🙂 Hoppas du får det trevligt i morrn iaf..
Ikväll blir det nog lite träning med hundarna. Socialt med mamma och hundkompisar.
Annars blir det nog ganska lugnt. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 14:41Stina - Sexistiska skäl? Utveckla gärna.
Stina - Sexistiska skäl? Utveckla gärna.
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2009, 14:45Joru, tänkte värma upp med lite spinning i eftermiddag.
Joru, tänkte värma upp med lite spinning i eftermiddag.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 15:21Har idag avverkat följande: rehabträning (ökade tyngderna), bankbesök(varför utbetlanings avi när jag har konto där), resurstorget (samtal om arbetlösheten), affären(taco imorgon)
ska snart avverka stalltjänsten(insläpp av 9 kusar) och rida lite när jag
Har idag avverkat följande: rehabträning (ökade tyngderna), bankbesök(varför utbetlanings avi när jag har konto där), resurstorget (samtal om arbetlösheten), affären(taco imorgon)
ska snart avverka stalltjänsten(insläpp av 9 kusar) och rida lite när jag
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 16:11Skall snart på after-work med polarna, får väl hoppas att det inte blir alltför sent ikväll.
Skall snart på after-work med polarna, får väl hoppas att det inte blir alltför sent ikväll.
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 16:36ikväll ska jag fortsätta på min renovering av sovrummet efter att ha hållt mig undan i 1,5 månad.
Fortsätter det i denna takt kan jag vara med i Den arga snickarn
som ytterligare ett exempel på en människa med renoveringsambitioner men svårt att avsluta
ikväll ska jag fortsätta på min renovering av sovrummet efter att ha hållt mig undan i 1,5 månad.
Fortsätter det i denna takt kan jag vara med i Den arga snickarn
som ytterligare ett exempel på en människa med renoveringsambitioner men svårt att avsluta
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 18:59Du anar inte vilken prestation det är att vicka på rumpen som kille....
Jag har vissa probbs efter x antal år med innebandy utan strechting, att vicka på den e något stort.
Mission impossible..... 😉
Du anar inte vilken prestation det är att vicka på rumpen som kille....
Jag har vissa probbs efter x antal år med innebandy utan strechting, att vicka på den e något stort.
Mission impossible..... 😉