Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 11:28Efter jobbet träning. Sen middag hos päronen. Efter det hem och börja småplocka lite med packningen inför lördagen! =)
Efter jobbet träning. Sen middag hos päronen. Efter det hem och börja småplocka lite med packningen inför lördagen! =)
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 14:34Långpromenad med hundarna, vi ska ut och leta vildsvin 😛 Sen tänkte jag gå och köpa mig två flaskor vin, en till i kväll och en för att uthärda melodifestivalen imorgon 🙂
Långpromenad med hundarna, vi ska ut och leta vildsvin 😛 Sen tänkte jag gå och köpa mig två flaskor vin, en till i kväll och en för att uthärda melodifestivalen imorgon 🙂
Quote from Jan Lundquist on 27 February 2009, 14:45Jag ska svinga de lurviga i kväll. Vi ska fira av en reservofficer i tjejgänget som ska på utlandstjänstgöring till Afghanistan 🙁
Jag ska svinga de lurviga i kväll. Vi ska fira av en reservofficer i tjejgänget som ska på utlandstjänstgöring till Afghanistan 🙁
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:29Räcker det med en för att uthärda melodifestivalen?
Hade mer satsat på en flaska per uppträdande....
Räcker det med en för att uthärda melodifestivalen?
Hade mer satsat på en flaska per uppträdande....
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:31Förbereder mig inför vasaloppet så mycket jag bara kan. Är lite nervös för det är första gången jag åker(#)
Men det verkar bli bra väder i alla fall så det ska nog gå bra det här:-)
Förbereder mig inför vasaloppet så mycket jag bara kan. Är lite nervös för det är första gången jag åker(#)
Men det verkar bli bra väder i alla fall så det ska nog gå bra det här:-)
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2009, 15:34Daniel, det kommer gå kalasbra. Jag ska hålla tummarna för alla som åker, med en morgonwhisky i handen.
Daniel, det kommer gå kalasbra. Jag ska hålla tummarna för alla som åker, med en morgonwhisky i handen.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:38"Räcker det med en för att uthärda melodifestivalen?
Hade mer satsat på en flaska per uppträdande.... "Kanske är läge för en bag-in-box istället 🙂 Men jag är rätt billig i drift så om jag gör slut på flaskan under första låten så lär jag nog inte ta s
"Räcker det med en för att uthärda melodifestivalen?
Hade mer satsat på en flaska per uppträdande.... "
Kanske är läge för en bag-in-box istället 🙂 Men jag är rätt billig i drift så om jag gör slut på flaskan under första låten så lär jag nog inte ta s
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2009, 15:45Billig i drift?! Hallå, vill du gifta dig med mig?
Billig i drift?! Hallå, vill du gifta dig med mig?
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:58Haha, vakta din tunga, du kanske ångrar dig såsmåningom 😉
Haha, vakta din tunga, du kanske ångrar dig såsmåningom 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:59Här ska det lagas middag! Inget avancerat, blir korvgryta med diverse innehåll, morötter, vitabönor och kikärter, en burk champinjoner tror jag också..
Lite man tar vad man haver just nu.Blir nog att glutta på lite film ikväll eller serier, inte bestä
Här ska det lagas middag! Inget avancerat, blir korvgryta med diverse innehåll, morötter, vitabönor och kikärter, en burk champinjoner tror jag också..
Lite man tar vad man haver just nu.
Blir nog att glutta på lite film ikväll eller serier, inte bestä