Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 23:41Har varit ute och ätit med mina blivande arbetskamrater och varit på bar. Nu är jag proppmätt och trött!
Har varit ute och ätit med mina blivande arbetskamrater och varit på bar. Nu är jag proppmätt och trött!
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 00:08Undrar om filmen "The Gingerbread man" som gick på SVT1 ikväll var sponsrad av Philip Morris? Gudars skymmning vad dom rökte hela tiden! (t-)
Undrar om filmen "The Gingerbread man" som gick på SVT1 ikväll var sponsrad av Philip Morris? Gudars skymmning vad dom rökte hela tiden! (t-)
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 00:31Jag såg The Punisher ikväll. 🙂 Lite halvmysig film så där. 🙂
Jag såg The Punisher ikväll. 🙂 Lite halvmysig film så där. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2009, 07:10Jag tänkte se på tv igår kväll men hela kvällen gick till att hjälpa farsan med hans data. Det var inget fel på själva datan utan en del som var i datan.
Först missade jag Så ska det låta (kunde leva med det),
sen gick Skavlan (mindre bra att jag missad
Jag tänkte se på tv igår kväll men hela kvällen gick till att hjälpa farsan med hans data. Det var inget fel på själva datan utan en del som var i datan.
Först missade jag Så ska det låta (kunde leva med det),
sen gick Skavlan (mindre bra att jag missad
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 09:45Jösses, vilka seriösa program du tittar på 🙂
Själv höll jag mig till Joaquin Phoenix i Walk the line, och Vin Diesel i The pacifier 🙂
Jösses, vilka seriösa program du tittar på 🙂
Själv höll jag mig till Joaquin Phoenix i Walk the line, och Vin Diesel i The pacifier 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 09:52Bara för man har ett häftigt efternamn blir man väl inte snygg? ;D
Bara för man har ett häftigt efternamn blir man väl inte snygg? ;D
Quote from Rasmus Olsson on 28 February 2009, 09:57Sofia, hur gick det med egopimplandet?
Sofia, hur gick det med egopimplandet?
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2009, 10:25Så ska det låta tror jag att jag låter bli faktiskt. 😉
Men tack för tipset Johan! Har hört om det här SVT play men har inte fördjupat mej i det än.
Så ska det låta tror jag att jag låter bli faktiskt. 😉
Men tack för tipset Johan! Har hört om det här SVT play men har inte fördjupat mej i det än.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:11"Bara för man har ett häftigt efternamn blir man väl inte snygg? ;D "
Hehe, nej det är nog så. Kanske tur det med tanke på att Nilsson inte är speciellt häftigt. 😛"Sofia, hur gick det med egopimplandet?"
Jag insåg att jag är för gammal för vin två daga
"Bara för man har ett häftigt efternamn blir man väl inte snygg? ;D "
Hehe, nej det är nog så. Kanske tur det med tanke på att Nilsson inte är speciellt häftigt. 😛
"Sofia, hur gick det med egopimplandet?"
Jag insåg att jag är för gammal för vin två daga
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:37Sofia: Ah, kanske trodde jag du spanade in fel kille ;P
Sofia: Ah, kanske trodde jag du spanade in fel kille ;P