Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:30D? ?r vi tv?, Annika! Tur att det finns internet i mobilen 😉 har en och en halv timme kvar p? jobbet, och den ska f?rdrivas med att k?ra en postbil genom biltv?tten s? l?ngsamt som det bara ?r m?jligt. Sen ska jag hem och laga mat att bjuda mina f?r?ldra
D? ?r vi tv?, Annika! Tur att det finns internet i mobilen 😉 har en och en halv timme kvar p? jobbet, och den ska f?rdrivas med att k?ra en postbil genom biltv?tten s? l?ngsamt som det bara ?r m?jligt. Sen ska jag hem och laga mat att bjuda mina f?r?ldra
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:34Tur att det finns internet på jobbet (V)
Tur att det finns internet på jobbet (V)
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:42Jag ska ha en kompis på middag, det blir italienskt. Inte kompisen alltså, utan maten.
Jag ska ha en kompis på middag, det blir italienskt. Inte kompisen alltså, utan maten.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 17:54Blir en flaska vitt med räkor och vitlöksbröd,det var länge sen sist (t+)
Blir en flaska vitt med räkor och vitlöksbröd,det var länge sen sist (t+)
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:48Tror inte din mobil var helt med på noterna, Sofia... 😀
Tror inte din mobil var helt med på noterna, Sofia... 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:50Å som i Åke, Ä som i Ärlig, Ö som i Östen och F som i Fattas...
Å som i Åke, Ä som i Ärlig, Ö som i Östen och F som i Fattas...
Quote from Rasmus Olsson on 3 April 2009, 18:55Posten har svart med det dar med svenska spraket.
Nyss hemkommen från en liten genväg på 6 mil. Ska in i duschen sen plocka isär ett styrlager på min 30-åriga Crescent. Bara hoppas det inte är lösa kulor, för då har jag å göra. Kan bli lustigt om jag rin
Posten har svart med det dar med svenska spraket.
Nyss hemkommen från en liten genväg på 6 mil. Ska in i duschen sen plocka isär ett styrlager på min 30-åriga Crescent. Bara hoppas det inte är lösa kulor, för då har jag å göra. Kan bli lustigt om jag rin
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:15lagt mig i soffan, lite tidigt men det blir så när man missar det där med lunch...
Har idag bytt däck på bilen, själv.
Har ridit hästen, eller hårbollen som han kallas, han fäller som värst just nu.
Har köpt present till brorsan som ska firas på söndagkvä
lagt mig i soffan, lite tidigt men det blir så när man missar det där med lunch...
Har idag bytt däck på bilen, själv.
Har ridit hästen, eller hårbollen som han kallas, han fäller som värst just nu.
Har köpt present till brorsan som ska firas på söndagkvä
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 19:22AW och har tränat tidigare idag. Hade kunnat bli hockeykväll vid tvn med, men det är fel lag.
AW och har tränat tidigare idag. Hade kunnat bli hockeykväll vid tvn med, men det är fel lag.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 22:03Sitter i soffan o ugglar o har fastnat i ett deppartänk för att min hälsena nu har jävlats med mig i en dryg månad... Kan inte träna som ja brukar o vad f*n ska man göra då?? Nån som har några bra förslag! Emottages tacksamt för nu dör ja snart 🙁
Sitter i soffan o ugglar o har fastnat i ett deppartänk för att min hälsena nu har jävlats med mig i en dryg månad... Kan inte träna som ja brukar o vad f*n ska man göra då?? Nån som har några bra förslag! Emottages tacksamt för nu dör ja snart 🙁