Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo dom (del 1 och 2, den tyska kände jag ej till) har jag på toaletten som en liten underhållnings-service till alltför sällsynta gäster. Själv har jag en medfödd talang för "wooking" (=standing in the kitchen wondering what you came in here for).

och alla har vi väl känt oss lite "Duntish" nån gång

Ja, HHGTTG (eller borde det kanske vara THHGTTG, eller varför inte THGTTG?) är verkligen fantastisk. Tyvärr är den svenska översättningen katastrofalt dålig. Jag blev tipsad om boken av en kompis när jag gick på högstadiet, och lånade den på bibblan. Den

Om man gillar underfundig engelska så är nästan allt som Terry Pratchett skrivit värt att läsa! *tipsar om*

Jo, men det är väl fantasy? Sånt har jag extremt svårt för. Många som träffar mig får intrycket av att jag är sån som gillar fantasy, men jag har aldrig tyckt om det.

Fast om det serveras med en god portion humor kan jag svälja det mesta!

Fantasy MED humor och sa jag inte underfundig engelska med? Bara DET är ju ett helt enormt bra argument i sig självt! 🙂

Jodå! Jag känner inte att jag har ro att läsa skönlitteratur så länge jag pluggar iofs. Jag har ingen soffa eller fåtölj eller liknande att sitta och läsa i heller, så det blir mest på *host* dass...

En liten bokhylla på dass är aldrig fel. 🙂

Men jag hoppas att du inte menade att toalettstolen är bekvämaste sittplatsen i din bostad? Eller den enda? 😉

Niklas, jo. Eller jag vet inte, datorstolen är ju bättre, men där har jag datorn. På dass har jag ingen dator, så där är böcker jättebra!

Rasmus, här har du en lämplig inredningsdetalj till toaletten då:
http://www.capax.se/products/product.aspx?Article=PI190965-T75G2