Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 21:02Hur långt har du kommit?
Hur långt har du kommit?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 01:41Läste ut 3:e boken här om dagen 🙂 2 kvar
Läste ut 3:e boken här om dagen 🙂 2 kvar
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 09:54och Jag lär fundera över Harry Holes relation till Snögubbar
och Jag lär fundera över Harry Holes relation till Snögubbar
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2009, 10:30Och jag ska fortsätta lägga kliners i köket. Hoppas bli klar med det i kväll. Sen ska det ju fogas med. Men det får bli lördagskvällens nöjen om det går som jag hoppas.
Och jag ska fortsätta lägga kliners i köket. Hoppas bli klar med det i kväll. Sen ska det ju fogas med. Men det får bli lördagskvällens nöjen om det går som jag hoppas.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:38Jag ska cykla en rolig runda! 😀
Gamlestan-Utby-Jonsered-Härskogen och tillbaka.
Jag ska cykla en rolig runda! 😀
Gamlestan-Utby-Jonsered-Härskogen och tillbaka.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:39starkare vad får man inte genom att be till högre makter, det får man genom träning. 😉
starkare vad får man inte genom att be till högre makter, det får man genom träning. 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:39Anders, inte i mitt fall. Får inte träna alls på minst 3 veckor (t-)
Anders, inte i mitt fall. Får inte träna alls på minst 3 veckor (t-)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:41Ska klappa på katten.... Som olyckligtvis trillade ned från balkongen imorse. 4 trappor upp... Tur att de har nio liv. Det blir extra skinka ikväll.
Jag var visst inte tillräckligt uppmärksam.... Rackarns.
Ska klappa på katten.... Som olyckligtvis trillade ned från balkongen imorse. 4 trappor upp... Tur att de har nio liv. Det blir extra skinka ikväll.
Jag var visst inte tillräckligt uppmärksam.... Rackarns.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:44Sånt brukar katter klara av kanonbra. Önskar att jag också kunde landa på benen varje gång jag trillar från nått...
Sånt brukar katter klara av kanonbra. Önskar att jag också kunde landa på benen varje gång jag trillar från nått...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 10:46Jo. Katten och jag landar alltid på fötterna! Lite halta, lite lytta men vid gott mod!
Jo. Katten och jag landar alltid på fötterna! Lite halta, lite lytta men vid gott mod!